"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, February 15, 2010

! Girls' Generation kicks off year of the tiger with mutizen

According to a fan account as reported a few days ago, Girls' Generation won their mutizen on SBS Inkigayo with “Oh!”. It’s now confirmed!
The girls wished their fans and viewers a happy new year and they also revealed their new year resolutions. The tall girls hope they won’t grow any taller anymore this year. Looks like Sooyoung (170 cm), Seohyun (168 cm), Yuri (167 cm) and YoonA (166 cm) are happy with their respective heights. Here are the vids of their performance on Inkigayo today! Enjoy!
New year greetings and resolutions
You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video
"Oh!" performance
You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video
Girls' Generation winning the mutizen and encore performance
You need to a flashplayer enabled browser to view this YouTube video

Credits:
Video Sources: bmmow4 @ Youtube
Source:Omgkpop

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !