"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, February 16, 2010

![NEWS]Super Junior performances to be aired on Astro for free


Astro中文部總監朱志恆披露,該頻道在15天的新春佳節期間,預料將播出約100個節目,其中網羅亞洲人氣偶像如劉德華、郭富城、鄭秀文、蔡依林、羅 志祥、Super Junior等人的演唱會、音樂會、電視音樂特輯等。
Astro's Chinese Manager has announced that in 15 days of the Lunar New Year(the Lunar New Year lasts for 15days), Astro will air 100 programs, which include performances by Asia artists like Andy Lau, Aaron Kwok, Sammi Cheng, Jolin Tsai, Alan Luo and Super Junior.

It looks like kpop is also gaining in Chinese countries, so much that Chinese channels have to air Kpop things to attract audiences. As Super Junior is included in addition to the many of the outstanding Chinese artistes named and the only Kpop one at that, I am very happy for them.

Super Junior hwaiting!~

(I know this is kindof out dated...sorry)
credits: chinapress.com
Translated by: Weiting

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !