"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, February 16, 2010

!Nich Khun, “Even as a guy, I’m envious of JaeBum”

 
‘Perfect guy’ Nich Khun was asked the question if there is someone he is envious of. And his answer is ‘Yes’.
Nich Khun held a fanmeet cum party ‘Fun fun party’ on 14th February in Thailand Phuket Radisson Plaza Hotel. He was asked if there is anyone he is envious and he answered member JaeBum.

The reasons Nich Khun gave are even as a guy, he felt that JaeBum’s body, rap and dance capabilities are impressive. With that, his comments on JaeBum who left the group last September after his MySpace controversies, “Cool hyung. I miss him.”

Meanwhile, Nich Khun was joined by his handsome father and brother Nich Chan during the event.

S:SPN
c:k bites

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !