"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, February 7, 2010

!Seungri Will Help SNSD Yuri To Find A GirlFriend?

Big Bang SeungRi reveals that he will help out So Nyeo Shi Dae Yuri, who is also a 2010 batch freshman like himself.
SeungRi was featured for an interview on KBS 2TV Entertainment Relay aired on 6th February when he said, “I’m from the same freshman batch as So Nyeo Shi Dae Yuri. I’ll take the responsibility to help her find a cool boyfriend.”
SeungRi and Yuri are both accepted into Central University theatre and movie course for 2010.
And SeungRi also emphasized, “I don’t have any intentions on Yuri.” and then he did a video message, “2010 batch friend Yuri ssi. Let’s get along well. See you at school. Bye.”

SeungRi also said during the interview, “When I go to college, I really want to join a ‘meeting’* like college students do.”


Source:Newsen || cr:KBites,

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !