"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, March 10, 2010

!2AM’s Seulong dreams of Shin Min Ah

On the upcoming episode of SBS E!TV’s Star Q10, the show met up with Seulong of 2AM’s trainer Hwang Jin Ho. During the episode, Hwang Jin Ho revealed a funny story of Seulong when he was training.
He revealed, “One time, when Seulong and I were playing around, Seulong fainted. When he gained his conscience back, the first thing he did was look for actress Shin Min Ah.

Fortunately, Star Q10 was able to meet up with Seulong himself, wherein he explained, “When I fainted, Shin Min Ah just came into my mind.
Catch this episode on March 10th.

Source:Allkpop

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !