"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, March 20, 2010

!2PM Nichkhun transformed himself into a chef


Nichkhun has showed his hidden cooking talent for children of Aeta tribe residing in Mount Pinatubo.

NichKhun and Song Jihyo presented 'Gungjung tteokbokkiง (Royal Court Rice Pasta), a delicious and nutritious menu for those children, on MBC Sunday Night DANBI. It was very popular among them because of its sweet and not-too-spicy flavor.

Nickkhun cooked the food on fireplace according to Aetas' traditional way. He also prepared the ingredients, seasoned the dish and joined the table as if they are one family. He displayed much sincerity. The third episode of Danbi is going to be aired On Mar, 21 at 5.20 PM. (KST)
 

Source: TV Daily
Kor-Thai Translation by Tik @2pmalways.com, Thai-Eng Translation by Kagetsu Crackerbaby K. 2pmalways.com

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !