"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, March 25, 2010

!SNSD’s Sunny participates in ‘Oh My Lady’ OST

Choi Siwon received lots of praise for his recent acting stint on ‘Oh My Lady’ and a fellow SM Entertainment member is to join him in support of the drama’s OST. SNSD’s Sunny is said to have participated in recording for an OST for the drama and will be singing a song titled ‘ You’re A Doll’.


Credits to chichilovessnsd
SM entertainment stated: Sunny has been giving a close attention to Siwon’s first drama appearance, also congratulating him and giving him support, hence, participated in the OST making.
Sunny’s solo song “Your Doll” gives a bright and lively atmosphere. Sunny’s fresh dance improvisations are highly anticipated. The song has been released through the internet.
CREDITS
Original article: NEWSIS
Chinese translation: Vi @ Siwonfamily.com
English translation: helena_pratiwi @ TwELFs.com
Taken from: iluvkpop.wordpress.com

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !