"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, March 25, 2010

!“Toki wo Tomete” First Day’s Sale, Another No.1 on Oricon Daily Chart 100324

1 – 124,812 – Tohoshinki – Toki wo Tomete
2 – 26,777 – Hikawa Kiyoshi – Samisen Tabi Garasu
3 – 21,961 – SKE48 – Aozora Kataomoi
Tohoshinki once again topped Oricon daily chart with 124,812 copies of “Toki wo Tomete” sold on the first day of sale, ahead of Hikawa Kiyoshi’s single which sold 26,777 copies in second place.
This number only counts the copies that were sold in stores within Japan on the first day. Pre-orders and online orders will be counted towards the single’s weekly ranking.
Source: Oricon’s Single Daily Chart
Shared by: linhkawaii @ OneTVXQ.com
Credits: OneTVXQ.com { One World. One Red Ocean. One TVXQ! }

To accommodate the release of Toki wo Tomete, we are trending #tokiwotomete on twitter at 8pm JST. Unlock your twitters and join the fun!

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !