"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, April 11, 2010

!Dara’s nature photoshoot!


아까 운동을 끝내고 나오는데 날씨가 너무 따듯하고 좋았다ㅋ얼른 숙소로 돌아가 시원~해보이는옷을입고 꽃구경을하러 나갔다! 그런데..흠 막상 나와보니 꽂은어디에? 이거 배경만보면 완전 겨울이죠?ㅋ그리구 사실…좀 추워요ㅠㅠ흑흑흑 앗 추워!!!
A little while ago I came out after exercising and the weather was really warm and niceㅋ Was quickly heading back to the apartment at first~ to do some flower viewing, so I put on some visible clothes and went out! But..hmm, strolling along and I thought, is it still Winter?ㅋ It’s true…it’s a little coldㅠㅠ*sniffsniffsniff* Ah, cold!!!



결국 돌아다니다가 꽃을 찾긴했어요!ㅋ꽂향기도 맡아보고 ~ ㅋㅋㅋㅋ오늘 나의 나들이를 위해 머리 깜찍하게 땋아주신 불법시술 채린쌤께 감사드려용~^.^ 쌤최고!ㅋㅋㅋ
I finally walked around and searched for some flowers!ㅋ Reporting on the flower fragrances ~ ㅋㅋㅋㅋCL teacher braided my hair for today’s outing~^.^ Teacher is the best!ㅋㅋㅋ

thank aa-chan for translations

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !