"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, April 11, 2010

![TRANS] 100410 Chiba Ryuuhei's Twitter Updates part

I'm teaching my son and daughter to have some kindness. I myself can't have it. However, I want to have it. Yes, I want to have it. If I have caused you pain, I apologize. I didn't intend to do anything bad.
Q: How can you announce such important information so lightly? Please explain properly. I'm very worried because I don't know if it's good information or not. Although I really want to wholeheartedly support the 5 of them… why are you stirring things up and make us worried?
A: I'm not taking it lightly. It's frantic.

Q: Good night. Does Chairman Lee still love JeJung, YuChun and JunSu even now?
A: Of course. He's suffering.


Source: Chiba Ryuuhei's Twitter
Translation: linhkawaii @ OneTVXQ.com
Credits:ONETVXQ.com

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !