"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, June 24, 2011

Segmen : BILA SI ANAK BERBLOG.. SI AYAH dan IBU ?


Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Ini Segmen yang ketiga Korie join untuk hari ni. Fuhh!


  • Selalunya.. sebelum tidur dan selepas bangun pagi aku akan serang lappy dulu.. Saja.. check kerja semalam yang aku buat padahall.. dalam hati nak tengok komen dalam blog..Check Inbox dekat facebook.. normal ah semua tue.. kadang-kadang tu sampai leka dekat lappy sampai tak sedar yang diri tak mandi dan tak keluar dari bilik bagi menjenguk pagi hari yang damai... Selalunya.. Mak akan bising dekat aku tapi aku tetap mcm tu jugak.. cuma kalau mak suruh belikan barang ke apa kea.. aku buat dan tinggalkan lappy.. tapi kadang-kadang tu lambat jugak aku nak bangkit dari kerusi lappy tue.. Grrr..
  • Mak Pun dan biasa dengan peragai  aku so lama-lama dia sengap jeala.. Kalau ayah plak.. ayah selalunya xganggu kehidupan aku dan lappy aku sebab dia pun jenis yang ketageh internet jugak.. Dia selalu join blog-blog politik.. biasalah kan.. Hurm.. so selalunya.. dia tengok aku main.. dia biar jea.. dia on lappy satu lagi dan teruskan bermain internet..
  • Masa aku duduk dekat kolej.. adik aku yang satu tu rajin buka blog aku ni.. ntah apa yang dia faham melalui taipan aku.. dan baru-baru ni aku dapat tahu yang dia suruh mak aku baca apa yang aku tulis dalam blog semasa aku xda kat rumah.... Perhhh! aku tahu jea.. rasa berbisul jea.. Penyibuk betul budak kecik tu.. Tapi.. lepas tu mak aku xcakap apa pun.. biasa jea.. mcm normal.. Hehe.. so aku apa lagi.. lagi merdeka la berblogging!.
  • Yang penyebuknya bila aku berblogging.. adik aku tu! Erhh budak tu cakap banyak betul! dia cakap apa.. Akak ni hari-hari buka blog!! sampai adik nak main pun xboleh! pastu main sampai ke pagi.. pastu dia cakap lagi.. esok akak jangan tidur ek.. akak main dari malam hari sampai tengahari esok.. boleh?.. Tengok dia perli aku.. Erh! geram tol dengan budak kecik ni...Sabar jeala.. budak kecik ni aktif main fb! Nak tengok fb dia?.. haha.. tokseila..
Nota Jjinbbang : Kalau la dalam mimpi pun bley berblogging/blogwalking.. jawabnya  memang ramai la trafik dalam blog ni..


4 comments:

  1. heeeeeeeeee..terjah!! suka la header tuu:D

    ReplyDelete
  2. sye suka nota jin anda! haha~ ala.. sekeh je adik tu.. diam la.. **jgn ikut! ngeee~ ni ketagih blog ni mesty faktor keturuunan ni.. papa dia pun kaki blog jugak.. ngeee

    ReplyDelete
  3. @G3-linahuhu.. mmg selalu korie sekeh dia~ tp mulut dia mmg xbley brenti.. Erh, Bising jea!haha

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !