"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, February 20, 2010

!After SeoHyun, C.N Blue Jung YongHwa also got into broadcast accident on MuBank


It has been known that C.N Blue leader Jung YongHwa has gotten into a little broadcast accident where he forgets his lyrics during performance.
Jung Yong Hwa was seen forgetting part of the lyrics to CN Blue song ‘Loner’ when they were performing on KBS Music Bank on 19th February.
Jung YongHwa who had forgotten part of the lyrics, quickly got back to the flow of the song and continue till performing till the end.

Meanwhile, So Nyeo Shi Dae SeoHyun also got into a broadcast accident their performance on the show that day where she almost tripped over on stage.
S:Newsen

Source:Kbites

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !