"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, February 5, 2010

!YounHa, DongWoon and JinWoon At Their High School Graduation


Today (Feb 4), YounHa attends her special high school graduation at HwiGyeong High School – Seoul. It was previously reported that YounHa was down with laryngitis and stopped her singing activities.
Why special : YounHa dropped out of high school on 2004 for her singing career in Japan, yet, she managed to accomplish the graduation condition via the surrogate method given by the school.
YounHa is currently enrolled to Hankuk University majoring in Japanese and is in her 3rd year.
Meanwhile, other stars who also receives their high school diploma today are : BEAST Son DongWoon who is accompanied by his hyungs DooJoon, HyunSeung, YoSeob and JunHyung and 2AM Jung JinWoon who is accompanied as well by his hyung Lee ChangMin.

YounHa
BEAST DongWoon
2AM JinWoon

soompi

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !