"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, June 7, 2024

Kerjaya bersama Amway Bisnes Owner (ABO)





Hi Assalamualaikum my blog yg ku sayang , ya Allah lamanya rasanya tak menulis dalam ni sebab terlupa password dan sibuk dengan dunia . Anak korie sekarang dah ada dua orang dah , yang sulung Fath Amsyar 6 tahun dan Yahaira Dayana 4 tahun . Syukur ya Allah atas pinjaman anak ini. korie rasa bahagia dan sempurna sebagai seorang wanita, anak, isteri dan ibu . Emosi korie dapat dilepaskan .


Untuk kerjaya korie masih seorang jururawat di ICU Hospital A . Tahun ini dah berkhidmat selama 11 tahun . fuhh xsangka dah kerja selama 11 tahun  ini . macam macam up & down dalam kerjaya misi ni tapi tetap masih bertahan sebab apa lagi nak buat kan? itu sahaja kerjaya korie buat masa ni. Alhamdullilah .


Start tahun lepas korie dah cuba belajar bidang baru , buat part time bisnes Amway , bulan ni dah masuk setahun anniversary  bersama bisnes Amway , so far progress ada tapi x selaju orang yang pandai buat bisnes la lagipun korie buat part time sahaja, dengan kerja shif lagi, barai jugak korie kadang2 nak follow kelas walaupun online kelas pun . Korie suka bisnes Amway ni sebab bisnes ni mmg bantu ramai org kat luar sana , established well , ada passive income yg boleh jaga kau nanti. kau buat kau dapat , kau x buat kau xdapat . bisnes networking kan. Korie baru kenal bisnes Amway ni tahun lepas selepas buat research bisnes networking plg murah dan terjamin tak rugi dan takde hidden charge pada customer  di luar sana . Lps buat biz ni korie  rasa menyesal pulak tak start dari awal lagi , kenapa dah umur 30 series baru nak start , dah ketinggalan dah , now 18y pun orang dah start buat biz amway , hebat tak hebat ?. sebab apa? sebab ada value . tapi oklah now dah start daripada tak ambik peluang langsung kan .


So korang kat luar sana yang nak cari income extra buat duit geli geli , buat duit makan sedap , bawa keluarga pergi haji & melancong ,  nak bayar yuran tuisyen anak anak . anak makin besar makin tinggi demand diorang nak , so kita kena cubalah tambah income untuk dptkan impian kita nak besarkan anak anak dengan bahagia yg kita nak berikan . boleh dikatakan 90% masalah dalam kehidupan kita akan selesai bila duit sentiasa ada untuk semua benda yg kita nak  :)

betul dak?


rezeki memang dari Allah tapi rezeki takkan datang bergolek tanpa usaha . nasib seseorang takkan berubah jikalau kita sendiri yg tak berubah .

ini usaha korie . benda baik kita kongsi. kadang org xnampak benda ni .


So jom siapa nak buat partime bisnes amway , boleh roger korie . team korie mmg aktif mengajar bisnes patner baru , so korang jangan risau . korang hanya perlu daftar jadi ABO Amway dengan hanya register RM 60 sahaja . next semua kita masuk belajar dalam kelas training . 


Register under korie , korie layan , register under org lain minta maaf ye .


for detail .

  <<<  whasuup me >>> 0194697863


ok korang, mak nak masak .


 see you again .


love .













No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !