"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, August 11, 2010

[NEWS] Jessica & Krystal Ranked #1 Siblings Us on Facebook!


According to I Bite’s Magazine ‘Freaky Chart’ Aug 1 – 15 Issue with the topic Gorgeously Marvelous Siblings in the Perfect Family, Jessica and Krystal are ranked as the #1 siblings.

There are many siblings in Korean entertainment nowadays together making profits and being famous. Some of the siblings look very close together and you could see them together everywhere but some of them work so separately that if they didn’t state that they are siblings, you would never know. Now Let’s see the hottest siblings in our chart:

1. Jessica (SNSD) and Krystal F(x)
2. Sandara (2NE1) and Thunder (Mblaq)
3. Xiah Junsu (TVXQ) and Zuno (Junho)
4. Hyungjoon (SS501) and Kibum (U-Kiss)
5. Mir (Mblaq) and Ko Eun-a


Source :aesooki@snsd-central
Shared By : churigeuk@iheartfx.com

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !