"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, September 30, 2010

Tag Me As Your Nurse LOL

Selasa 28/9/2010
Bermulalah kisah seorang jururawat pelatih yang baru mentah dlm dunia wad!. Ini adalah kisahnya pada hari yang kedua berada di wad. Sesuatu yang baru banyak diperolehi sepanjang aku berada d wad. Berbanding hari pertama yang banyak mengelamun dan memerhati kakx2 senior lakukan prosedure.hari  ni aku cuba bwt yang terbaik dri semalam, yah! rasanya kemahiran aku dlm mengambil observation terhadap pesakit semakin meningkat tmbahx2 bagi pengambilan tekanan darah. Sebelum ni aku susah btol nak nk dengar nadi kat tangan.Aku ingtkan aku yang slh sebelum ni. rupanya akak senior  ada incharge unt pesakit tu.. Waaa.. hari ni shif pagi. bermula dari pukul 7am-2am. Td aku kena bahagian belakang wad. Masa dlm hostel ada jea orang pasang. Hum. susah la klo mcm ni sllu. barang unt dlm mmg xbagi aku minum. mcmx2 aku bwt td. mmg puas hati r dpt rasa semuanya.aku rasa xsabar nk jd senior unt adikx2.. best jea tgok depa bwt kerja.          

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !