"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, November 8, 2010

It Time To actiOn like A bIG Girl~Bufday girL COmeback agaiN

Quote Pictures, Images and Photos

Today is my bufday!!. 
Dah lma aku menantikan hari ni. 8 November 2010. Stiap mlm sebelum bufday aku sampai aku sllu mintx hari bufday aku cpt sampai. dah lma dah aku tggu wei.. 18 tahun merupakan umo yg plg byk list yang aku nk buat dlm hidup. aku dh listkan smlm dlm sekeping note n letakkan dlm tabung wish aku. Wow.. hehe. Hurm. sambutan bufday?. xsambut pon. biasa jea. menjalani hidup seperti insan yang biasa di dunia ni. tiada sambutan. aku menyambutnyer dlm jiwa aku sendiri. bufday kali ni bufday 1st aku dekat kkas. Huh ok la. not badd. smlm diorang buat suprise kt aku dlm bilik. buat gitu2 jea. n yang pasti kteorang tangkap gambar bersama2. xley lupa part tu.thank to Look zher Ee sbb buat kejutan hadiah bufday kt aku. aku memang wakenabeb!. aku igtkan hadiah tu bley minum.. tooo excitedd to minum.. last2 itu bukanye sjenis cecair.. kalo aku minum xlepas wei. terlekat kat pharynx.. kui3. Hum. 18 18 18.. hehe. i dah 18tahun. xsangka kn. aku dh begitu besar skang. Mesti parent aku byk bersusah payah membesarkan aku soompii skang.. hum. hepi. hepi gk tp aku ttp sedih gelaran maknae unt aku terpaksa ditarik balik sbb aku dh ckup 18 thun. adus.. bru jea nk rsa mcm taemin rsa. kui3. humm.. hari ni aku final exam. paper microbiology.. not bad. aku bley jawab. tp takut gk aku nk thu bapa markah yang aku dpt. esok.. lusa tulat stil final exam mode.. huh!! streess. thu knapa stress? sbb aku mls betul k studi wei. aku menantikan 11/11 ni. trikh terakhir aku exam. wahhhhh. can't wait for that..aku nk buat apa yang terbantut di tengah jln.. aku nk fokus blik dgn drama korea aku. aku nk fokus berblogging!.. hehe.. sure best gile nih. humm.. teringat aku kt smua kwn skola aku dlu. memandangkan aku dot call free slama sminggu no 8pax aku. aku nk berhubung dgn dorang la. dh lma sgt aku xberhubung dgn dorang.. stakat fb jea. bosan fb.. fb merupakan media yang agak bosan unt dilayan skang.. bley x wujudkan lagi media yang lebih gempak dri fb???.. i cabar u!.. hum after final exam done aku kena msuk wad balik.. practical still xhabis lagi.. Hum.. xpa r. aku suke msuk wad dri dok terkurung dlm hostel! mcm penjara.. jiwa aku kosong wei.. lps beberapa minggu.. 4/12 aku cuti semakhir.. wah2. cant wait for that.. nk duduk rumah. nk balas balik sbb ku tinggalkan rumah sbelum ni. kui3.Ehem.. ehemm.. sebagai insan yang sudah cukup 18 tahun pada pukul 12 pagi td.. akunk buat wish unt diri aku sendiri

1. Aku nak fokus dgn bidang nursing yang aku ambik.. no more tears
2. Aku nk study scara efektif
3. No more mira.. now it time to KORIE
4. Aku nk jadi diri aku sendiri
5. Masa unt L.O.V.E.. dont know.. maybe
6. Rapatkan perhubungan aku dgn member2 dlm family
7. Nak simpan duit.. nk g trip di KOREA.. korea wait 4 me
8. Mantapkan penguasaan KPOP dlm diri.. hehe
9.Always smile when u have a problem
10. Jadi seorang yang tabah!!
11. be maintain.. rilex sudaa.. i like ur style
12.Usah pedulikan apa orang lain fikir. buat jea apa yang ko rasa nk buat dan ko pikir tu betul
13. AKu harap aku lulus smua paper final exam nih!

Ok done! that all i think..  korang doakan aku berjaya k. tanpa korang siapalah kpopvirus ni..

aKU Saja selitkan gambar kenangan nie. gmbar ni diambil masa sambutan hari raya di kkas baru2 ni.
Luv U all

dLm gambar ni dari ats kiri- kak pah, me
bawah kiri- Nia,diana,aszah n zaharah gege
Me and roomate

Dari kiri-tuan asyikin,husna,Ten,Look Zher Eee aka scooby

Diorang ni adalah yang terbaik bagiku.. thank! harap semuanya berkekalan sampai bila2.

a4 Pictures, Images and Photos

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !