"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, November 5, 2012

Gudluck for candidates SPM ! Then , u can get MARRIED .



Juz wanna say whassup to all candidate spm yang singgah ke belog korie untuk cari nota + latihan SPM. Yeah, i have a lot of nota dan latihan spm dalam blog ni sebab korie jugak pernah menjalani perjalanan yang sama macam adik-adik yang nak fight for spm esok ! dulu, susah nak cari nota spm dan contoh2x latihan spm dalam blog , dan bila jumpa jea mesti  korie akan simpan dalam blog ni untuk memudahkan kerja diri sendiri supaya xpayah susah cari dekat blog orang lain so that y korang boleh jumpa banyak nota spm dalam blog neh . so nak kata sudah berzaman tinggalkan spm xdalah sangat. juz baru 3 tahun. not still freshie~ but SPM make me what i become now.



Sebenarnya , for adik-adik yang nak exam SPM esok ni , janganlah rasa takut sangat dan ingat! jangan terlalu yakin sangat. Please do not trouble yourself in last hours, minutes , juz feeling2x mcm korang ada di tepi pantai menunggu ketibaan bot untuk pulang. relax + steady + be prepared n then, believe yourself that you can do it. (Ofcource u dah bersedia sepenuhnya, sebab dah 5 tahun u bersekolah ! ) SPM xmakan korang pun cuma kadang2x harapan yang terlalu tinggi daripada sesetengah orang kepada kita yang membebankan kita untuk jawab SPM tapi jangan jadikan itu ALASAN , sebab kita dah tahu pencapaian diri kita setakat mana dan jus prepare untuk jawab soalan dengan baik.



Sebenarnya , kalau adik-adik nak tahu after SPM banyak lagi sebenarnya exam yang very challenging dan penentu masa depan yang perlu adik-adik hadapi so jangan fikir SPM adalah penentu segalanya. Pintu untuk kejayaan sentiasa terbuka di hadapan. lagi korang mara. lagi banyak pintu yang korang akan jumpa nanti. TAPI before that. Pintu yang perlu adik-adik berhadapan sekarang adalah SPM ! juz set ur mind . SPM  adalah kunci segera untuk capai impian masa depan . so kenalah buat sebaik mungkin. buat yang termampu , jangan stress sangat sebab Allah know the best !. yakin padanNya. so




SELAMAT MENGHADAPI PEPERIKSAAN SPM 2012


Lepas habis SPM , Pakat-pakatlah kahwin yea.;D 
So bolehlah jadi sweet mcm ni , xkisah nak buat apa pun . yang penting. HALAL!
Ingat! ,Kita masih punya jarak selagi belum HALAL





Happy Ending

hope spm korang pun habis dengan happy jugak ;D




#Korie pun tengah final exam untuk semester 5 sebagai student nurse , susah oo.. so jangan ingat soalan biologi paling susah dalam spm. subjek medical dan surgical lagi hebat susahnya ;) tapi setandinglah dengan kursus apa. so pakat2xlah kita pulun studi eh. ;D

(sanggup korbankan masa studi demi nak wish dekat adik-adik yang bakal menduduki SPM esok, so korie harap korang dapat buat yang terbaik k)




Korie ex- candidate spm 2009 . born on 1992 !


2 comments:

  1. correction!!
    kita dah sekolah hampir 11 tahun tolak time tabika...

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !