"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, May 31, 2015

Bunga di telinga

semua org bisa sedih
semua org bisa celaka dlm hidup
semua org bisa ayu dgn hidup
semua org bisa terpaku dengan peristiwa
semua org bisa jatuh dan bangkit
tapi aku ..
xseperti kau
aku x setabah mana
aku selalu jatuh kelaut dalam
aku mencuba mencari cahaya
mencuba bersama
mencurahkan kasih
mencurahkan cinta
tapi mereka bukan tepat  unt aku
mereka hadir unt merasa saat bahagia
saat derita mereka gelap .
aku ..
perlu pulihkan hati
buang segala harapan yg sudah luruh
walaupun aku masih ada unt suka
ya.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !