"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, April 9, 2009

Wake up Mira!!!!!!!!!!!



Spm da dekat maaa
kenapa aku asyik malas jak nie
adoi..
bencinya.. kekadang aku rasa hidup nie xla sempurna yg aku nk kn.. yeala..selalunya menda yg aku nk mesti xdapt tp menda yg xnk sllu jek datang..
sememangnya lumrah manusia mcm 2..
Yg Kuasa da tentukn..
aku rasa tertekan la plak bla parent aku nk aku dpt straight A dlm spm akn datang nie
aku rasa mcm aku xyakin.. but bknny satu yg imposible..btOL X?..
YAH..
aku harus berusaha untok dpt rsult yg bagus.. mira engkau kna yakin pada diri sendiei n jgn cepat giv up klo engkau temui kegagalan sekarang.. smua i2 adala ujian membina unt mu..

hurm..
korang ske x klo kwn korang ckp yg korang nie menda yg xbek n bley bwt dri korang marah bla dgr??..
aku mmg xbley tahan klo ada kwn yg mcm 2
kkdang rasa mcm nk lempang muka die 2..
tp alhamdulikah setakat nie aku bley tahan lg..
but..
bla da kmrahan 2 dah mmbuak2.. jgn harap aku nk change kt die 2..
mnyampah..
pnyemak hiduppp..

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !