"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, February 4, 2010

Netizens on f(x) Sulli’s graduation photo, “Is this really a middle school student?”

f(x) Sulli’s middle school graduation photo revealed gets much attention.
Sulli who graduated from CheongDam Middle School on 5th February, had her middle school graduation photo revealed and circulated by netizens online recently. In the photo, a very pure, natural and beautiful Sulli was seen, with her fair and flawless skin without any makeup and natural straight long hair.
Netizens’ comments were, “I cannot believe that this is a middle school graduation photo”, “Really pretty. Sulli after all!”, “I always thought Sulli is just cute, but now I see a very feminine side of her” etc.

Meanwhile, Sulli will join 2PM TaecYeon and WooYoung as MCs on SBS Inkigayo starting from 7th February.
S:Newsen
C.Kbites

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !