"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, June 2, 2012

Pesta Buku Habibi , Parit Buntar


 Hi peeps !


Baru start cuti sehari dah malas nak buat xtvt  rumah. satu xtvt kebajikan kat rumah langsung aku xbuat. tahu bergolek atas katil jea sambil layan drama korea.#rooftop prince# haih ! makin lama makin penyegan doh nak tolong mak kat dapur. niat di hati nak bangun awal pagi unt tolong mak kat dapur  masak last-last bila bangun jea makanan dah siap terhidang. hoho. hasil daripada tidur lambat semalam. inilah hasilnya. ok# aku xlayak lagi jadi bini org.

................


Tadi petang aku pergi merendek ke pesta buku habibi bersama abg , mak dan adik yang mengada tu. saja memenuhi masa lapang di pesta buku yang tetiba wujud di pekan parit buntar yang selama ni xpernah ada pesta buku kat situ. huhu. terkejut jugak aku. selama duduk dekat parit buntar xpernah pulak ada pameran buku kat sini.. tetiba tahun ni ada pulak .. grrr.. bagus2x. transformasi eh?! hik3. maybe sebab tahun ni tahun 2012 eh.  diorang nak kc warga parit buntar alert pasal ' kiamat 2012' kot. sebab dekat pesta tadi aku perasan yang banyak giler buku pasal kiamat 2012 dan seangkatan denganya.. xberminat langsung aku dengan buku2x mcm nie. boleh pulak nak tentukan hari kiamat bila? hey yo!itu sekadar ramalan..tapi xsalah untuk menambah ilmu. penat pakar2 yang ada kat dunia kaji pasal hari kiamat. tapi aku tetap xberminat# maaflah.



Banner besar pesta buku habibi

Buku Ilmiah yang banyak dijual disini

lagi dan lagi..

Ok! aku tertarik nak beli buku ni.. tapi xbeli sebab aku dah habis baca kat pesta tadi. hahaha.

Tetiba tertarik dengan cover novel nie. yang perempuan tu mcm fatin liyana (blogger femes) dan yg lelaki tu mcm min ho (shinee). @hahaha. mcm tu sekali eh populariti diorang. sebijik doh! seriusly.nasib baik diorang xtempek muka aku sebagai cover. kalau x dah lama aku beli..  kan? ! keh3.

Cover lelaki dlm novel ni mcm kim hyun joong (SS501) . hehe. kelakarlah ! kesan dari populariti kpop sampai ke cover novel . mcm dah xda lelaki melayu hensem kat malaysia ni dah. -_-

Aku beli dua buah buku ni #

abg aku beli buku ni #


Korang yang berdekatan dengan parit buntar bolehla kalau nak pergi pesta buku ni. xdalah besar sangat. just ok lah. pesta buku habibi ni berlangsung dari

26.5.2012-10.6.2012


Lokasi dekat tapak penunggu teksi depan kfc parit buntar. ala.. dekat dengan kedai hari hari dan wah seah tu. sebelah dengan medan selera parit buntar. dekat situlah yea. xsusah pun nak cari. parit buntar bukan sebesar kl pun kan..


adios.. 

nak g baca buku ni.. hahah.

1 comment:

  1. Tiap tiap tahun mesti ada Pesta Buku ni ... memang jadi satu acara rasmi dah kat Pekan Buku Parit Buntar ...

    www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !