"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, June 25, 2012

Topik hot reunion 2012 : Bila nak kahwin ?

One and two and three and next ? fourlah !..



Alhamdulilah syukur, hari ni aku diberi keseronokkan yang agak hebat unt diri aku di dalam usia remaja ini. aku dapat bergelak ketawa dengan mereka yang pernah berjuang bersama unt tidak lelap di dalam kelas fizik , sama-sama sakit jiwa semasa jawab soalan addmath bagi kelas teacher koey, Excited nak belajar topik reproduction (biology) , dan teruja untuk masuk kelas sejarah demi nak usha muka cikgu faizal  yang digilai pelajar-pelajar sekolah aku dulu.. hahaha. tut, tuut.. toott  dah 3 tahun aku meninggalkan dunia persekolahan dan syukur aku masih boleh tersenyum bila terkenangkan balik kenangan aku bersama mereka.



Aku kini sudah mencapai umur yang matang dalam kehidupan dan aku tahu kenangan yang lepas xmungkin berulang lagi tapi saat-saat di waktu persekolahan adalah satu memori yang bukan senang digilap untuk dihilangkan dalam memori.. dan untunglah hari ini telah tercipta untuk aku dan mereka bagi menguatkan lagi memori kita bersama..  selamilah.. mungkin ingatan ini tidak bermakna pada hari ini dan esok dan kemudian hari tapi ingat ! Ingatan seperti inilah yang akan kita cari untuk ditatap di masa depan .




Ok ! cukup untuk bermadah bicara . Kita straight to the point . Hari ini bersamaan 24/6/12 aku telah menghadiri Reunion kelas (Ting 3-Ting 5) @ (2007-2009) yang berlokasi di KFC , MY. =P. Mereka yang berjaya menghadiri reunion ini adalah Hani, Ain, Shima, Arina, Akma, Anis, Yam, Faten , Mas dan semestinya yang terakhir lagi yang terhormat adalah diri aku sendiri =) . 




Cakap banyak xguna.. habis bau ayam  kfc dalam mulut aku.. jom layan gambar cun ni eh . !



Hai, sampai-sampai jea terus masam ?. ok! fokus pada gambar dan anda akan faham kenapa aku mesti masam begini =l.
Xguna buat pintu kalau ko letak sign mcm ni wey! . Pintu kecemasan ke apa? nasib baik hani pegang tangan aku, klu x. dah lama kuasa avengers keluar dari badan aku =P

Mereka lambat ! tapi xdapat nak marah bila rasa rindu dirawat bila pandang muka mereka .
Aiseyyy..

Chill! with our Tokwan yang xdapat menghadiri perjumpaan hari ini.. katanya busy kat amerika sana ! kononya manager KFC la kan.. ok ! aku tipu ;l
Tokwan : Pakcik tua kfc tulah ;)

Oit! inilah ayam goreng yang masih suci lagi belum disentuh ;] . 

dan sekarang ayam goreng itu telah diratah dengan rakusnya.. see?. hani lagilah. ternganga terus . haha

The table of memories 

 Nak tahu rahsia mereka berdua ? Mereka selalu berdua begini di dalam kelas .  sorang tu terer math tapi kaki tidur . lagi sorang sangat terer berpantun tapi xlepas dalam pertandingan pantun peringkat negeri ;) . hehe.  ;P

Yg mcm ustazah tu rabbit dan yang terang sikit tu yam ! mereka ini diantara golongan yang perlu aku bantu bila kena bersihkan papan hitam masa di kelas dulu . haha .
y ?  sebab aku tinggi mcm zizan . mereka tinggi mcm osbon . ;) dan sebab lain, mereka terlalu comel untuk cuci papan hitam. jadi aku tolonglah.
ok, aku tahu aku baik..  ;P

Aku bersama akma ! si keding yang xpernah nak besar . Kalau ikut medical term dia dikira golongan KZM (kurang zat makanan)  hahahaha


Bukti kenapa aku paggil dia rabbit.. tengok.. dia mcm rabbit kan?
satu lagi sebab yang kukuh adalah.. dia ni suka bergesel manja dengan aku masa di sekolah dulu . hehe.
Ok, ini lawan ketinggian aku. tapi kalau dari segi berat.. aku kalah.. Bmi dia lagi ideal dari aku . well, ko tunggu  next reunion aku akan buktikan yang aku kurus mcm adibah nor versi sebaliknya .ok !

Dia kuat makan. tapi dia kurus ! kenapa eh? emm. maybe disebalik badan yang kurus tu banyak cacing kzm yang makan kolestrol dan lemak berlebihan dalam badan dia. emm. untunglah. haha

Again ! cheese together.

Kenalkan Meriam . dia ni blogger gak tapi blog dia dah private demi menjaga kesucian blog ;)
dia cool, teman aku di fb semasa tengok EURO 2012 .
dia suka german. aku pun sokong german !  masa  Reus masukkan gol yang keempat unt pasukan german masa  ger vs greece baru2 ni kiteorang sama-sama jerit nak gila dlm status di fb! haha. 

Smile ~ itu jea aku dan mereka tahu .
Usah pedulikan budak yang bersandar atas meja tu ! restless ! hahaha.
dia cakap apa kat aku bila aku suruh dia bangun sebab nak bergambar . dia cakap :  biarlah!
ok. dia seorang yg keras hati ! dan berjiwa besar ;)
i call her ; shima-chan.

Topik untuk gambar ni adalah : Kenyang!

We all together !
Minta tolon staf kfc snap gambar ni .
Gambar mcm senget sikit sebab tangan staf tu bergetar masa ambik gambar . maybe sebab gelabah tengok awek kot?.
huhu. alahai, lupa nak minta no fon dia. ;P

Waiting for the light of snapping !

Dalam banyak-banyak gambar kat sini. gambar ni yg paling mahal tau. kami bertiga ok! bukan  berdua.
sorang lagi dalam perut ;). hehe. anak yang kedua. untunglah kahwin awal kan mas ?.
Ini yang buat aku dan mereka xhabis-habis cakap pasal kahwin masa makan tadi. jadi hot topic ok!

Dalam sengap. shima pegang aku dari belakang yo! xsangka.. hahaha
Masa ni, kiteorang nak gerak balik dah..
bersalam -salaman ~

The last picture of today !. see this with ur smiley eye okay ;)
Got Krusher with us.




Ok, Itulah dia kisah aku dan mereka untuk reunion tergempar ni .

Best bukan?


Emm, xpayah cakap. memang best okey !


Btw, kisah kami belum berakhir setakat ini. esok still ada plan untuk lepak bersama.

^____^




See u at next entry yo!!
Bye.

5 comments:

  1. ok nak tnya gk..bila nak kawin??hekhek

    ReplyDelete
  2. cute cute nyer gambar...........

    ReplyDelete
  3. dan tuu mmg soalan rasmi..............

    ReplyDelete
  4. huyoo!kenapa tak reunion satu kelas ja,lg best

    sekali lg reunion mesti pakat tanya pasal anak pulak..haha

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !