"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, August 26, 2012

Gangnam Style Cover by Malaysia 8e-news




Hi,
Korang tahu fenomena tarian yang terbaru masa kini? inilah dia. tarian gangnam style yang dipopularkan oleh artis korea PSY. aku xpernah kenal pun psy ni. aku hanya kenal artis kpop yang hit mcm super junior jea (kononlah)  . Boleh tengok berapa viewers music video ni kat youtube yg aku semangat print screen kan neh. haha. semangat nak tunjuk ;) . berjuta meh. kalah mv super junior-sexy,free &single . 1st time aku tengok mv neh aku rasa meloya, melugai habeh tarak dah . boleh tahan seksi. dah tu ada plak hyuna (4minute kpop artis punya member) dlm music video nih. lagilah seksi nyah oii .standard mv girl kpop group lol,  -__- . untuk peminat running man jgn terlepas tgok music video neh, ada jaesuk oppa ! haha


 
Ini music video original gangnam style by PSY



Untuk pengetahuan , tarian gangnam style dah jadi ikutan satu dunia , semakin popular dan akan lagi popular selepas ini. Artis barat Nelly Furtado  ada cover tarian ni masa konsertnya di manilla ;l . alah baru nelly cover dah kira hebat sangatkah? . aku kira biasa lagi bila dpt tahu nelly cover dance gangnam style ni. alah biasalah nak tarik populariti tapi bila dapat tahu yang crew 8tv malaysia kita ni buat cover unt gangnam style baru aku sedar yg tarian gangnam style memang satu fenomena sekarang. semua orang tengah bercakap pasal tarian ini dimana-mana sahaja -___- . huhu. boleh blah lagi bila orang cina malaysia yg cover gangnam style dance .xtahu pulak kalau artis melayu kita nak buat cover jugak. kalau ada? haha. sendirik mau ingat le


Malaysia 8tv crew cover version

 
Boleh tahan best 8tv krew cover tarian neh ;)


Sebenarnya. music video ni motif dia hanya nak tunjuk pengaruh tempat yang bernama Gangnam di korea selatan , Itu jea. Besar maksud dia. hanya orang berotak kreatif jea faham ni -___- , aku xfaham. aku faham kot lain rasanya. hampa?



#Bolehla guna tarian ni untuk areobik mingguan kat kolej aku . ;) xpew, selamat. kolej aku xda lelaki. haha


5 comments:

  1. skali dgr tak suke

    kalo da terikot2

    abis terminat pulak

    ReplyDelete
  2. stylo tarian.... errrr...
    suka tak suka, suka tak suka...
    tapi leeza mmg tak berapa suka menari, lihat org menari suka.

    ReplyDelete
  3. baru tau ape maksud gangnam tue.. ritu KBU sibok dok view video nie jugak... seyes saya baru tau org lain tau lama dah hahaha

    ReplyDelete
  4. adoi dh tua2 nie mmg tak faham tarian nie semua.chicky dance tu tau gak la.muahaha..

    selamat hari raya korie..maaf zahir batin..:)

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !