"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, August 9, 2014

Masa dulu

Hari ini jangan disamakan dengan hari semalam ,
aku yang dulu x sama dengan hari ini
jadi kenapa perlu dibandingkan aku yg lps dgn aku yg sekarang
ianya tidak adil buat aku
aku juga manusia seperti kau
ada masa turun naiknya
kenapa kau havoc sangat dengan aku
ada aku peduli hal kau?
peduli kerja sendiri sudahla
buat apa nak havockan kepala dgn hal aku.
aku xsuka kau berfikir psl aku
sebabnya dari dulu aku xsukakan org berfikir psl aku
stop !
if not, i will starting to hate you more .

for my lovely' senior yo!!

1 comment:

  1. Manusia kan memang macam tu, suka jaga tepi kain orang, tak reti cermin diri sendiri.
    Chill and have fun :)

    http://nurulzayani.blogspot.com/

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !