"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, August 12, 2014

Cinta

Diusia matang ini,
aku masih tidak mengenali erti cinta
cinta itu bagaimana ya?
aku rungsing dengan diri aku ,
keliru dengan erti cinta
adakah apa yg aku rasa ini cinta?
ataupun  ianya hanya perasaan sunyi yg dibalas
Ya Allah
temukan aku dengan cinta jodohku
kalau memang dia jodohku kau permudahkan perjalanan kami , jangan kau cuba sekat perasaan kami
hati tidak boleh menipu
tapi mulut pandai menipu
bagaimana aku ingin meluahkannya
aku berani mengatakan aku ingin sesuatu yg boleh mengajar erti hidup sebenar.
aku sanggup dan aku rela kalau ianya dapat mengajar aku erti kehidupan.
aku ingin bebas
aku ingin merasa semua situasi
aku ingin mengambil risiko
sementara tuhan berikan aku nyawa aku ingin rasa semuanya. biarlah nampak tamak .
hidup bukan selamanya
hak aku untuk bahagia guna cara aku.
Ya Allah
Kenalkan aku dengan si dia yg dpt membawa aku jauh mengenali erti kehidupan yg sebenar
aturkan perjumpaan kami
aku boleh stay alone
tapi hati aku xbenarkan .
bagi aku peluang merasa indahnya cinta itu
aku pinta
aku harap kau izinkan.
aku juga mahu merasa perasaan cinta yg engkau hadiahkan kpd kami .
jadi benarkan aku ..

aku sudah tidak lama disini.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !