"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, September 7, 2014

20 facts about me

..
haloo then, aku baru balik majlis resepsi adik sister aku dekat secret garden,kl. meriah seh..pengantin org johor.  bila plak aku nak kahwin ni.. nak cari org johoor la sebab aku suke dgn adat diorang .  ada x org johor nk kat aku? kekeke .

tadi buka fb , tgh viral psl 20 facts tntang diri sendiri . aku nk buat dkat fb tapi aku rasa mcm poyo jer so aku buat la kat sini.. welll . lebih privasi what. kan kan kan. fb mcm nak menjual diri je aku rasaa.. opss, aku jea yg rasa. mungkin. kekekeke

So ini 20 fakta xdongeng tentang aku .. harap2 ada org johor yg bacalah.. haha. opss!

1) Lebih selesa org pggl aku mira @ korie but not 'amirah' sebab aku rasa amirah tu mcm garang sgt r unt org simply mcm aku.

2) hate dan xsuka dengar gosip psl org lain . mls nak ambik tahu dan xsuka dgn manusia yg kaki gosip sana sini tanpa usul periksa. diri sendiri pon terumbang ambing ada hati nak ambik kisah psl org lain

3) Easy going , ajakla pergi mana pon . aku akan pergi walaupun terpaksa . susah nk tolak perlawaan org.

4) aku nurse tapi stil nak go on dgn cita-cita aku iaitu nak jadi photographer/media. nurse bkn bidang yg aku expect unt pekerjaan aku tapi dah rezeki kat bidang ni so ku relakan jiwa.

5) Pernah pergi temuduga unt ambik mascom tp xterpilih . maybe sebab mak xkc restu unt ambik mascom.

6) aku xda kakak , aku ada 3 orang abg dpn aku dan adik belakang aku.aku anak yg keempat dari lima beradik .bagaimana perasaan ada kakak yea?,aku xpernah rasa. 

7)aku suka laut  , tempat untuk aku release stress . dan aku suka lepak di klcc waterpark klo aku xda idea nak menulis.

8) gambar pertama yg aku ambik lps beli kamera DSLR adalah gambar KLCC .

9) aku boleh jadi terlampau ramah dan terlampau pemalu di certain tempat . aku boleb bawa diri walaupun dimanapon aku berada . im so indiependent .

10) aku xreti nk luahkan perasaan aku melalui kata kata.. so sebab tu aku menulis di blog. aku ttp tersenyum walaupun aku gila2,sedih.

11) aku asal penang, pelat penang aku pekat tapi boleh berubah dgn sekelip mata.

12) hidup aku byk sgt kebetulan , byk kejutan yg aku dapat .naseb x heart attack

13) my bestfriends really love me , they will cry for me , and i will do the same for them .    i just want your sincererity..

14) blog aku adalah hati dan jiwa aku .

15) aku mudah jatuh hati dgn lelaki yg pandai main gitar dan dia seorang yg suka art mcm aku.

16) teringin nak anak sendiri .

17) aku boleh berlakon di atas pentas dgn baik , itu bakat terpendam .

18) aku mudah memaafkan walaupun dia gila jahat dgn aku sebab menyimpan marah dlm hati adalah kelemahan aku  dan mudah sgt simpati dgn org. 

19) degil dan ada pendirian sendiri .

20) bila aku sedih , aku akan menulis, aku akan keluar tanpa arah dan aku akan cari aiskrim/coklat sampai dapat .

  so byknya.. xlarat nk tulis.
  dah letih... kbye.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !