"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, January 8, 2015

2014 : Hari Lahir ke - 22


8.11.2014 

Hai ,
Entri ni sepatutnya siap tahun lepas tapi disebabkan aku xda masa nak karang ayat jadi aku guna kesempatan yang aku ada ni untuk siapkan jugak hari ini .

Mungkin pos ni biasa je buat korang tapi buat aku ia adalah sangat memorable . Setiap kali bufday , aku xpernah skip untuk masukkan entri . cuma kali lambat sikit . biasalah tu .

Untuk tahun 2014 , sambutan bufday yang ke 22 tahun , lain sikit . aku dah bekerja dan berkawan dengan member-member baru , environment pun dah lain .xda lagi baling-baling tepung mcm dekat kolej dahulu kala.  Seriusly , rindu sgt zaman dulu . rindu nak main kejar-kejar baling tepung dari bilik ke bilik . kenangan seh  .

Untuk bufday kali ni , aku dapat 3 kek . wow?>>
yeah .
3 kek .

My mom, wish bufday aku lagi awal dari tarikh sebenar .
Terima kasih mom sebab kandungkan sy selama 9 bulan dan lahirkan sy di hari ini (8/11/1992) .

Sekian.


1st, celebrate bufday dgn Azureen dekat ED (emergency department)  .Our bufday beza 3 hari camtu . so kiteorang buat sekali . Plan nak buat dekat pantri jer skali kau , si azureen yg tengah bunting ni tetiba palpitation masa kerja , dia ni pregnant . dah hampir dgn due dah pun , so dia kena rest dekat katil untuk observe takut pape jd kat dia n baby . so kiteorang pun letak dia dekat bilik dan celebrate our bufday dekat situ . : ) nasib azureen x terberanak je hari tu . kalau x tiga org sekali celebrate bufday . perhhh . lagi meriah .
mcm-mcm . haha .

kombinasi 3 kek pada tempat yg berbeza .


Celebrate bufday dengan fariha :) . My sweet buddie !










kek before mlm 8/11/2014 .







Kek mlm bufday . Nie suprise dari housemate aku yg terchenta . Thank a lot untuk Syikin, Azah,K.eja, K.Najmina sbb ingat bufday aku . Biasalah , setiap kali org bg kek kat kita mesti nak terharu :')
dan yg best sekali , I dapat hadiah dari diorang .
gegirl-gegirl gitu .
dan strawberry tu sgt fresh hokey , diterbangkan khas dari cameron highland . perh! (nmp benor nipunya)

Pizza Dominos , Cik Fariha belanja .katanya sorry sebab celebrate lambat . huhu , ok je . kalau lmbat lagi, up lagi . xsalah pun.hahaha .
mmuaaaah cik pah !
Kau mmg best buddie akulah.




hehe . msti dia marah kalau dia tahu aku masukkan dlm ni


My Wish 
Nak Kahwin .
 kahkah .




Dan yg bawah ni , xda kena mengena pun dgn bufday cuma sgt nak tunjuk gitar-gitar ni o h s e m sgt !
Saja aku fokus dekat gitar kurt cobbain . Aku rasa mcm nak beli semua dan buat koleksi jer. Ish . geram seh!







dan azureen selamat beranak beberapa hari selepas tu di rumah mak dia di Kelantan .
Baby girl .
tahniah dear ! .

2015 
umur aku pun genapla 23 tahun
adoi
xkesa. sebab hari ni aku baru 22 tahun 2bulan .
umur hanyalah nombor semata-matanya
kematangan kau yg lebih penting ! .

sekian .


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !