"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, February 27, 2015

Mereka tidak faham

aku .
takut sgt nk mengutuk org itu buat slh , org ini buat slh .
aku takut nak bergosip liar
aku takut nak ckp sesuatu walaupun hati sudah nak menjerit
aku takut mereka xfaham .
aku takut mereka salah faham .
aku mmg xkn masuk port dengan suara suara gosip
aku percaya hukum karma itu ada .
dan manusia mmg sng buat dosa .
dosa aku sudah banyak .
aku takut akhirat , jadi
aku lebih suka buat hal sendiri dari meyebuk hal org lain
tapi
aku xboleh nafikan
aku sgt mengambil berat tentang sesuatu
walaupun mereka xnampak
aku syg sgt pada semua
aku pandang semua org baik
aku xsuka rasa buruk tentang seseorang .
aku terlampau jujur dan innocent
itu adalah sgt kelemahan aku .
tp kenapa mereka xpernah faham .
aku mmg xsempurna
dan kenapa tiada dia untuk sempurnakan aku?

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !