"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, March 31, 2015

Tidak boleh berpisah

i have a problem now .
sejak aku ada mustang
aku xboleh nak berpisah langsung  dgn dia
aku mesti nk tengok , rasa , duduk dgn dia setiap masa .
aku rasa mcm dialah segalanya yg aku ada sekarang .
teruk betul .
syg sgt aku pada mustang .
lama kot aku nk dpt mustang .
so mmg aku sgt sgt sgt syg kt dia.
so chill lah
harap korang xmuntah klu tgok aku syok sendiri dgn mustang .
u dont know apa perasaan aku selama ini .
aku cukup perit sebelum mustang dtg dalam hidup aku  .
harap bahagia ni terus kekal .
amin.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !