"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, May 27, 2009

ManU vs Barcelona who gonna will win??


glitter-graphics.com

hey..
Jgn lupa tgOk perlawanan pagi nie.. surenya korang yg fanatik xkn lupa..
mybe da siap bantal n tilam or keropok kt dpn tv tue..
Mmg mlm nasib si B scoz xbley tgok perlawanan sengit nie..
Huh bencinya.. why rumah aku xda astro ha??..
Err.. lps nie kna paksa my beloved brother tue pasang gak ah
mmg xbley tahan sbb xbley tgok perlawanan EPL, da la akhir lak 2

aku rasa mcm nk nak kluar g tgok kt restoren mamak r
msti gempak!..
tp bley kea?.
angan2 mat jenin la 2
jgn harap bley kuar rmah lewat mlm
-u tue ank dara- sedar la cket!

pew2 pon korang msti sokang ManU K!..
KLO X aku xngaku korang kwn aku
-huhu-
gurouu jea lak
cam mna ha?.. agak2 bley kea ManU Menang.. aku rasa berdebar tol.. pertahanAn geng Barcelona tue lbih kurang sama kuat jak dgn ManU

-bERDEBAR-

Jantung aku dari td asyik dup dap dup dap jea nie
pea nk jadi nie
petanda baik kea buruk..
Err..
harap2 pettanda baik!

Result akhir
ManU Win with 2-1 dgn Barcelona

tekaan!


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !