"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, July 9, 2009

Ehh AKma takut Dgn doktOr gigi



Nie semalam pya cerita..
saja sonok2 tulis dlm blog..Hee rahsia besar nie sblum nie aku xthu pon yg akma kwn sekelas aku nie takut dgn doktor gigi.. HuHu..
nak thu pea jadi kt akma semalam?.
semalam masa kelas math tgh berjalan dlm kelas.. aku and the geng semua bising r..mmg masa kelas math kami semua xbley nak tumpu 100% dlm kelas.. cikgu math kami.. cikgu hazman nama dia suka sgt bwt lawak merapu yg melebihlebihlebih.. xtahan.. mesti gelak pya la bla dgr dia merapu..die tue pro sgt pasal 'babi'.. hahaha aku pon xthu napa.. byk yg kami dpt info psl babi dari die nie.. mmg dia lain dari yg lain r.. dulu kami nak sebut perkataan 'babi' mesti ganti dgn perkataan yg lbih sopan.. tp disebabkan kami sllu dgr cikgu hazman nie ckp psl babi.. jadi kami semua skang mudah jea sbut perkataan tue bla bercakap.( ckap cm tue dgn cikgu jea ) xsopan la ckp ngan org lain mcm tue.. peapon aku mmmg ske dgn cikgu hazman merapu.. mmg xkering gusi pya lah..
Huh berbalik pada kisah akma lak.. Nurse masuk kls kami.. dia soh kami semua pegi kea bilik kesihatan sbb nak bwt pemeriksaan gigi.. huh.. time tue kmi semua malas gle nk kuar.. rasa pelik pon ada gak sbb kad pemeriksaan unt kelas kami mna ada dlm simpanan nurse2 tue sebab masa form 3 kami xantar blik pon kad tue kat nurse sbb semuanya xnak kena check.. yeala.. sapa yg ske check gigi?.. tp nurse tue ckp kena bwt jgk wlopon xda kad tue.. pastu ada r suara2 yg cakap dorang posa jd nurse xbley check gigi dorang sbb nanti batal posa.. HuhU.. nurse tue xlayan pon..
Okeh.. semua da check gigi masing2 termasuk aku.. semuanya ok2 jea.. sihat sejahtera jea gigi kami semua.. tp kan.. masa tue aku xprasan lak yg akma xda dlm blik kesihatan tue.. dia g mna?.. aku g r kuar dri blik tue tgok2 dia ada kat luar. kwn2 aku yg lain tgah dok pujuk dia msok blik tue g check gigi tp dia xnak.. aku pon join skali r dgn kkwan yg len pujuk dia tp dia tetap xnak.. sampai dia 'NANGIS NANGIS'.. merah gle hidung dia time tue.. aku nie dlm hati nak tergelak pon ada tgok dia smpai nangis2 tp aku tahan.. simpan blik rumah baru gelak^^//
pujuk pya pujuk xberjaya gak.. dia ttp xnak p check gigi die tue.. dia blik klas cam tue jea.. Hahaha.. akma akma da form 5 pon takot lagi check gigi bkanya nak cabut gigi ang pon.. cam mna ek jadi kat akma klo nurse pggl die g cabut gigi?.. mesti dia xmai skola.. Hurm.. aku tgok gigi dia ok ja bknya ada yg buruk pon.. pastu bwt pea dia nak takut g check.. susah2..
maafkan aku yea akma kutuk ang dlm blog nie^&^

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !