"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, July 7, 2009

Pengajaran 1!

7/7/2009 Selasa
Aku baru blik dari skola++
1st bla msok rumah trus msuk blik capai nset g tepon c A.Luahkan segala yg baru berlaku kt diri aku nie.. aku rasa fobia nak bawa moto r.. td baru jea exsiden dgn seorang pakcik yg mmbawa 3 org ank.. nasib aku kira baik jgk r sbb aku xluka pea2 pon.. cuma kwn bonceng kt blakang aku luka cket kt kaki... semua nie jd sbb pakcik 2 xkaleh blakang sbelum myeberangi jln.. aku nie kt belakang.. die nk jalan terus.. jarak aku dgn pakcik 2 da dekat sgt time tue.. i2 ah aku xbley nak expect yg pakcik 2 nak lintas jgk.. len kali tgok blakang dlu klo nak lintas kcuali r xsyang nyawa.. kasihan kt ank pakcik 2.. die jatuh.. nangis gle lps tue..yeala bdk2 kcik mesti r nangis klo terkejut.. adOi.. nasib bek la kn.. nie la kli kedua aku exsiden kcil sbb bwk moto.. mintx simpang.. xnk r exsiden yg mragut nyawa nie.. kea patah patah kea.. xnak r aku.. susah nt.. takut aku dpersalahkan klo aku xbrsalah.. xnak libatkan dgn polis.. hoho.. aku xnak yg i2.. Tp klo nak jadi pon pea aku bley bwt.. aku steady ape.. rilex jek.. aku ada lesen.. pea nak takut cuma satu jea mslah aku mls nak paki helmet.. kiranya lps nie aku kna pkai helmet r.. nt baru r polis xbley cari kslahan aku.. ++ pengajaran 1++
yg bestnya td aku bkn tunggang moto aku tp moto abg kwn aku.. hehe.. tkot gak klo jd pea2 kt moto 2.. takot r.. bwt2 moto 2 luka truk kea.. naya aku.. da lea xdpt kbenaran dri empunya moto 2 pon.. xpea ah.. exleast aku bwk adik die kt blakang.. kira aci r 2 kn?.. Cm mna ntah tiba2 lps aku exsiden 2 abg kwn aku nie dtg.. 1st tue aku rasa tkot gak r.. sbb aku bwk moto die..die dtg.. ingat nak marah kt aku.. tp xmarah pon.. cma die tnya kteorang ok x.. maybe sbb die tgok moto die xjadi pea2 kot.. klo x sorry r kot klo die xmarah..
pastu.. aku g kt pakcik tue tnya anak die o.k x.. die ckp.. o.k.. xda pea2 pon.. die nangis sbb terkejut.. tp ank dia yg sorang lg 2 ntah lea knapa.. org kt situ antar die pegi klinik.. aku pon xdan tgok ank die yg 2.. aKU rasa lega lps pakcik 2 xkta apa2 psl exsiden 2.. die sedar kot die yg slh..
hUhu.. sebabkn exsiden nie aku xjadi p tuesyen bi kt skola..
teacher sorry k!!.. aku xda mood.. jiwa kacau lps exsiden.. perlukan masa unt pulih blik...

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !