"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, October 4, 2010

Eh. Lusa dah PMR kea?

headache Pictures, Images and Photos 
P.e.n.i.n.g
Mu pening bila mikirkan pmr tggl beberapa jam jea lagi?.. Ingt mu sorang jea pening?.. penulis blog ni pon berjangkit skali dgn mu tahu..
kenapa dlm hidup mesti ada rasa pening yea? ada jea rasa sakit kpala tu.adoiyaii.. lagi la bertambah pening + sakit kepala bila pikir final exam dah dkat. trial oske" lagi la dekat. lusa wei.. adus. xsedap 1 badan aku wei. dah la prosedur yg bwt kat wad xikut sgt dgn prosedur dlm buku. aku takut la klo aku xbley bwt.. n aku tgok kwn2 aku yg lain semua rilek jea. depa xrasa apax2kea?heran sungguh aku. hum. so mulai hari ni jgn on9 lamax2 sgt. BACA BUKU!.. aKhir skali aku nk ucapkan selamat menjawab yea. fighting 4 PMR 1st n dont care bout anything which bothering u!..sMoga adikx2 semua dpt jawab dgn yakin.InsyaALLAH.


headache Pictures, Images and Photos
Cuba mu contohi taylor swift nih. manis jea dia walaupun di 'pening'. pening kea tu? huhu 


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !