"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, October 23, 2010

Tears to be Count!

Stress Pictures, Images and Photos  
Stress gileee!!
Dah byk kali aku baca benda yang sama tp aku tetap xdpt ingt jugak. huh. rsa mcm nangis tahu x. geram sangat2. kenapa la aku bley jd slow dl subjek ni ha. apa masalah aku sebenarnya nie??. dah cm2 cara aku bwt tp apa pon xjadi.benda yang aku baca... tp xbley nak pham keseluruhan lagi. aku ada baca buku motivasi.. dia ckp klo kita tetap xbley buat suatu perkara tu kita kena gandakan lagi usaha kita.huh. itulah yang aku cuba buat sekarang.. sabar.. sabar.. semuanya akan ok.. itu jea yang aku bley kata dlm diri aku unt tenangkan diri aku yang stress nie. tp aku ttp xbley tipu diri aku. stress ttp stress.. there no more funny to me. aku nak ketawa pon dah xmampu. rsa stress sgt2.td masa prep. aku g library mcm biasa.. aku nak habiskan 1 topik ni.. aku baca aku cuba pahami. lama aku belek nota tu sambil otak mentranmit data. mula2 ok. aku dapat paham. lps jea g baca yang lain plak benda yang aku baca td jd smakin blur gitu. knapa e??.. byk sangat perkataan baru yang kena ku ingat. adoiyaii.. sabar mira!! dugaan dlm pembelajaran.. kena tempuhi dengan kesabran yang tinggi.. jgn sesekali cuba unt mengalah dl hidup ni. klo orang lain boleh kenapa kamu xbley?.. yea x???.. kita ni sama jea smua. usaha tu jea... tp kenapa aku tgok slama ni aku bukanya xstudy.. aku study tp tetap x dpt. knapa??.. klo aku xstudy.. aku xkisah tp ni x.. geram rasa!. huh.. dugaan oh dugaan.. yah aku yakin aku mampu menghadapi dugaan ni dengan sebaik yang mungkin.. humm.. teguhkan kekuatan dalaman dan luaran mu wahai diriku!

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !