"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, October 6, 2010

Sedih Itu Wajib...?

tired Pictures, Images and Photos

Huh mlsnyer..Td dpt thu kptusan formatif. aku dpt teruk gile!!. tp aq still ada mood nk blogging. nasib baik r. huh dugaan hidup aku mmg begini kea?. aku dah mls nk hadapi smua ni. aku rsa mcm nak give up gitu jea.. aku mls nk pikir sebab jalan penyelesaian dia mls aku nak ambik kisah. aku mls dah nak pedulikan perjalanan hidup aku. Hum. siyesly.. aku rsa mcm gitu. mcm-macam perasaan yang ada dlm kepala aku ni. aku dh mls nk pikir banyak. aku juz nak ikut arus jea. apa yang ptt aku bwt. aku juz bwt. huh penat btol hidup atas status pelajar ni. Hum. apa yang bwt aku bertahan sampai skang adalah sebab parent aku. parent aku megharapkan aku berjaya dlm bidang nursing ni. tp hati kecil aku ni bukannya berminat dgn nurse. Ini bukan minat aku dan bukanya kerjaya yang cenderung ke arah apa yang aku nak. tp ats dasar aku adalah seorang anak. nk xnak kena follow gak.. aku pon mls nk pikir byk.. ini jea jln yang aku ada.. perasaan unt tinggalkan bidang ni sllu jea terdetik dlm hati ni tp aku buatx2 x tahu jea.. apa yang aku buat kt kkas skarang kdgx2 bukannyer diri aku yang sebenar.. aku rasa mcm aku dah jadi mcm orang lain.. aku dah xsedar siapa diri aku.. aku dah xbley fokus apa yang aku buat..aku bingung dengan diri aku.. aku benci perasaan ni!!. perasaan ni sering berlegar dlm fikiran aku bila something bad berlaku kat atas diri aku. yah! hari ni hari malang aku. maybe ada hikmah di sebalik  hari ni,.. so apa tindakan yang sepatutnya aku bwt????
Xda pilihan lain.. aku kna teruskan juga perjuangan dlm bidang nursing ni.. dah terlalu lambat unt berpatah balik. aku kena pupuk minat dlm bidang nurse.. slepas 2 minggu msuk prktikal aku dah tersedar dlm mimpi anganku dulu.. aku sedar bidang nursing bidang yang amat menarik.. aku mulai sedar. aku mulai minat.. aku harap aku dpt teruskan prjuangan ini.. Mak n Ayah tolong doakan aku berjaya k!. aku memerlukan support dri semua orang.. klo x.. aku akan jatuh walaupun aku ttp bertahan sebab aku xmampu bertahan seorang diri.

Kepada sesiapa yang senasib dgn aku.. jiwa kacau.. hilang semangat..
sila luangkan masa anda dengan menghayati lirik lagu ni. dinyayikan oleh seorang penyanyi  yang namanya tengah Top skrang..

Insha Allah Lyrics | Inshallah Lyrics



By: Maher Zain

Everytime you feel like you cannot go on
You feel so lost
That your so alone
All you is see is night
And darkness all around
You feel so helpless
You can’t see which way to go
Don’t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way
Everytime you commit one more mistake
You feel you can’t repent
And that its way too late
Your’re so confused, wrong decisions you have made
Haunt your mind and your heart is full of shame
Don’t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way
Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way
Turn to Allah
He’s never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray
OOO Ya Allah
Guide my steps don’t let me go astray
You’re the only one that showed me the way,
Showed me the way x2
Insha Allah x3
Insya Allah we’ll find the way


Cm mna?.. best kan lirik dia. mesti korang nak tahu sapa penyanyi ni.. yang pasti korang mst nak tahu muka dia mcm mna. tol x??.
so jeng.. jeng.. jeng..



Maher Zain Album Thank You Allah Pictures, Images and Photos

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !