"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, June 6, 2012

Aku dan Rooftop prince



Cuti selama sebulan langsung x dimanfaatkan dengan baik. hari ini hari yang keenam cuti berjalan tanpa melakukan xtvt yang berfaedah. aku hanya habiskan masa-masa aku selama 6 hari ini dengan melayan drama korea yang banyak buat aku khayal jea. ok! khayal x khayal. dari aku duduk tengok cicak buat seks dalam bilik baik aku tatap drama korea dlm lappy. kan lebih baik?! .


Drama yang baru aku habis tengok hari ini ialah 'rooftop prince' . Bunyi memang mcm xbest. siyes aku mulanya malas nak tengok sebab nama drama mcm lalat jalanan jea. hehe. maksud aku xdalah seteruk tu cuma kureng sikit la. cuba kalau hang letak tajuk drama macam seindah sakura kea, xpun 3 janji kea? barulah nampak komersial sikit. xgitu?. oh.. gila ke hapa. nama pun drama korea apa jadah nak letak nama tajuk  dalam bahasa melayu?. ok. ok. sekarang aku dah sedar yang aku bukan peminat drama korea sahaja. aku juga peminat drama melayu. ;)


Mengenai rooftop prince. aku mengambil masa selama 3 hari untuk habiskan 20 episod (total) kenapa 3 hari? ok! tobat aku xboleh nak habiskan 1 drama korea dalam masa sehari. sebab? aku cepat bosan menatap skrin lappy/drama/movie lama-lama. hang bagi la drama korea best of best pun kat aku aku tetap xboleh nak habiskan dalam masa sehari. kalau aku paksa jugak tengok drama korea untuk habiskan 10 episod dlm masa sehari. nascaya, waktu episod yang ke 6 dan seterusnya aku akan lentok bersama dengan air liur basi. Ewwww. itulah dia. hebatkan aku? haha. kau ada mcm tu?

Fan-art rooftop prince !. comel giler ;)

Konklusi selepas habis layan rooftop prince adalah = Indahnya bila dicintaii ;). hurm,aku rasa semua drama korea yang aku layan aku rasa benda yang sama. indahnyer bila diri kita dicintai sepenuh hati. wah. Ok! aku nak tegaskan dekat sini bendaalah mcm ni lah yang buat orang-orang mcm aku ni suka sangat layan drama korea. boleh buat diri kita khayal sampai xsedar diri yang diri kita tu sudah tidak berdiri di dunia yang nyata. rasa mcm korea selatan tu aku punya ! keke! bodoh kan org mcm ni? hoho. bodoh lagi orang mengiyakan tu. apa kau tahu kalau kau xlayan drama korea?.! janji xkacau hidup orang sudah.


Sepanjang aku layan rooftop prince aku asyik berdekah gelak jea. dah mcm pontianak menjerit kot! aku bukan xcuba slow volume gelak aku cuma babak dia memang lawak sangat. kalau kau xgelak itu maknanya mesti kau ada masalah dengan urat gelak kau. ;). memang semua lawak dia bodoh2 jea. huhu. semangat aku tengok! Watak yang dibawa Yoochun berjaya buat aku mula nak minat dengan group kpop JYJ yang anggotanya terdiri oleh yoochun sendiri. oh!aku  penat dah layan dunia kpop. tapi aku cuba maintain untuk meminati lagi. xsalah bukan.lagi xsalah kalau aku meminati yoochun saja. ;)


Yoochun aku. kah3. untunglah kalau ini betul2 yoochun aku.


#Bagi korang yang belum layan drama korea 'rooftop prince' silalah merajinkan diri layan drama ni. memag pasti best ! terbaik dari ladang korea eh ;)


Boleh download dan tonton online di 



8 comments:

  1. thnx kongsi link tu..leh tgk..hehe

    ReplyDelete
  2. saya benci SeNa si kejam itu.sian park ha.haha *khayal

    ReplyDelete
  3. kena download ni..
    saya tak lah minat korea. tp layann juga. selected...

    ReplyDelete
  4. xpaham npe org ske yoochun

    adek akak gile2kan die sjk DBSK lg

    grrr

    sampai sudah tgk sampai 15. tggu epi 16 xley donlod. tggu kat sbs lambat sgt tyng grrrrrrr

    ReplyDelete
  5. citer ni mmg best..bukan sbb saya bias yuchun..tp mmg best n xboring la untuk dilihat..
    yuchun..w/pun biasa2 je org tgk dari luar..tp bila kenali dia dgn lbh,mmg akn jatuh sayang..haha..ok dah.. excited kat blog org plak..

    ReplyDelete
  6. heehehe...rooftop prince mmg best!..=D

    ReplyDelete
  7. terima kasih shared link citer ni ;D comel comel lukisan

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !