"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, June 13, 2012

Last day at Jitra !

1,2,3

 3 hari xonline sudah cukup buat aku gila meroyan nak online . grrr. mcm org xda iman !
Sebenarnya xda apa yang nak diupdate pun cuma tadi aku buka fb classmate aku ni. terpegun dekat satu gambar dalam album dia. nak tengok ?
kat bawah meh


aku jarang upload gambar aku pakai uniform nurse dlm blog aku ni..
bila dah cuti panjang ni, rasa rindu pulak nak pakai uniform ni haa. tapi itu cuma perasaan aku jea. kalau dari segi faktanya aku xsuka pakai baju uniform. panas meh ! tapi rela jeala.. nasib baik aku masuk nurse. kalau aku masuk polis, xkan naya kena pakai uniform hitam. waduh! .syukur.. syukur.


Cerita di sebalik gambar adalah aku dah kekawan on da way balik ke kolej pada hari terakhir di klinik jitra@asrama jitra. Sedih nak tinggalkan kebebasan yang aku dapat semasa di jitra. susah nak rasa bebas mcm ni bila duduk kat kolej  . jadi selama 2 minggu setengah aku posting di jitra memang aku enjoy betul-betul lah. praktikal di klinik ibu dan anak jitra memang agak mencabar sikit tapi yang mencabar tuelah yang melatih aku ;)


ok, diorang memang pggl aku korie dekat kolej.

Ini geng2 belakang bas. bising nak mampus dlm bas. mentang2 semua perempuan.;)
kenangan ni betul-betul manis weh!


bye!


#Gambar diedit oleh yana!

3 comments:

  1. wahhhh... semart-semart nurse ni..

    ReplyDelete
  2. selalu org dok belakang bas mmg bising. saya selalu suka dok depan. sbb apa nk tidur.. haaaaaaaaa blkg bising. depan tido..

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !