"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, June 27, 2012

Susahnya nak cari Jusco Bukit Mertajam !

....

Harap ja orang Penang ! tapi jalan  nak pi jusco bukit mertajam pun xtahu ! hampeh !



1, 2, 3 and next ? fourlah !


25/6/12 yang lalu adalah hari kemasukkan gaji bagi pekerja kerajaan dan begitu jugak dengan elaun studi aku . Cuba korang pikir.. kalau korang dapat duit xkan nak duduk saja ja kat rumah ?. kan. n begitu jugak aku.. pada hari tu aku dan kekawan keluar shopping di Jusco, Bukit Mertajam .

takdelah shopping sangat. window shopping je lebih ;). simpan duit untuk bulan ramadan k.


By the way..


Aku memang xtahu jalan pergi g sana.  sebab selama ni orang jea yang bawakkan .diorang yang pergi sekali pun sama-sama bengong mcm aku. jadi memang terbaik la kan. harapkan gps? gps pun bengong mcm kiteorang. -__-
tapi relax jea. sesat kat negeri sendiri mcm sesat kat belakang rumah jea.  jadi xda hal lah ! 

haha, yealah tu kan?






Jom layan gambar =P

Opss! Ingatkan aku hisap rokok !!

My scandals of that day !

Going to miss her ! dia dah nak continue belajar dekat uniKL ;(

Our smile-outfit  for today ! >_< 

Overall, keluar pada hari ni agak best jugak lah! tapi, malangnya aku xdapat nak tengok wayang. aku nak sangat tengok 'Mael Lambung' time ni tapi budak-budak ni xnak join sekaki, diorang nak shopping! so aku pun malas le nak tengok sorang-sorang . mcm orang xda kawan jea kan. huhu. kesian aku T_T .Aku dah pernah ada pengalaman tengok wayang sorang-sorang dulu.memang xbest langsung. rasa mcm menyendiri jea. dah la dalam panggung gelap. xda sapa kat sebelah. bosan meh ! tetiba rasa mcm ada orang datang nak cekik dari belakang.. lagilah ! huhu. cukuplah sekali jea aku masuk wayang sorang2. xnak dah k. ;)



Kawan-kawan nanti kita keluar lagi eh!



# Tengah tengok showdown 2012 - Malam ni walawei dan soul krazy keluar ! huhu, baguslah walawei keluar. aku xsuka group ni. budak2x ni ada banyak masa lagi nak join next showdown tapi sibuk jea nak masuk showdown  2012. hahaha. untuk soul krazy , korang mmg best k! tapi kalau  ikut sejarah showdown girl group memang xkan masuk ke peringkat final. mungkin, impak showdown yg ditunjukkan oleh kaum perempuan xsehebat impak showdown dari lelaki. huhu


Final showdown 2012
-Soul Gang
-Project Element
-Dem lepak krew
-

5 comments:

  1. acece sesat belakang rumah..haha
    nampak benor ketinggian kau wahai kak.
    bahagi dua elaun,boleh?

    ReplyDelete
  2. tak perah lepas pon bukit mertajam tu...hehe

    ReplyDelete
  3. suke mael lambung ke?

    erk sandal ke seliper tu dek oi

    ReplyDelete
  4. ohh yer nk jwb soalan K O R I E... leeza selalu pergi bercuti. bukan bekerja. sbnrnnya leeza belajar lagi.
    tgh final sem..
    salam perkenalan. heeeeee

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !