"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, October 19, 2012

Pencarian Mr. Nothing to do #1


Anyeonghaeseyo chingu--gussyaya ;D



Selamat datang ke ruangan (Domo--- Love)
kisah dimana seorang blogger (korie) mencari seorang jejaka yang ingin dia kenali tanpa pengetahuan jejaka tersebut  (one-side-love). permulaan kisahnya telah diadaptasikan kepada lukisan art doddle oleh seorang blogger yang sering mencari pasal /gaduh dengan korie dalam kehidupan sebenar yang dikenali sebagai Dhiya .



Dhiya adalah kawan kolej aku yang selalu je cari pasal dengan aku (always fighting3x!). selalu berebut anuar hadi dan mat lutfhi dengan aku padahal aku yang kenalkan dua ekor vlogger tu kat dia ;D. tak pasal2 diorang ada ekor. maap2x -__- ''. Okay,Untuk entri sebelum ni aku ada post mengenai Mr. nothing to do iaitu seorang jejaka yang ingin aku kenali tapi still xberjaya. atas pertolongan dhiya, aku berjaya mendapat gambarnya ;D.



 Nak tahu bagaimana aku dapat gambar Mr. nothing to do?.. Baca art doodle dibawah ;D



memang sengaja dhiya lukis muka domo 2 hodoh. padan muka domo K O R I E

tulisan agak kabur sikit sebab dakwat pen cair sangat. agak2 nampak x?
ayat yang bawah tu kabur, dia tulis : "may I take your picture?" agak2 betul ke ayat tu? paham2 sendiri sudahla


 disebabkan dhiya yang lukis art doodle ni so kenalah baca penghabisan cerita di blog dhiya






#Haih, xmacam aku. tetiba jadi gedik -__-'' .




3 comments:

  1. lukis cantik.. herk herk...
    ok juga tu....

    ReplyDelete
  2. lukis sambil berdiri cantik ape.... ok kena berterima kasih lah ni sebab promote entry terbaru aku..

    kumawoo ....

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !