"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, April 3, 2014

Jiwa .

18.3.2014
Jabatan Pulau Pinang Kedua .
Bandar Gurney, Penang.
 

Akhirnya aku pulang , pulang ke tempat dimana kasih dan cinta yg utuh buat aku . Bila dah jauh , mulalah dah pandai rindu bagai. kalau dulu , tengok laut pun xnak. sekarang bila tengok laut terus rasa nak selami laut tu sedalam dalamnya biar berbisa cinta dan kasih yang aku miliki di sini .


Yaa, aku pulang, membuang segala masalah yg aku simpan selama aku kerja .aku perah semuanya di lautan yg luas ini . biar laut itu kelam dengan masalah aku. biar semua tahu dan sedar . biar semua percaya aku punyai masalah sendiri. dan aku juga manusia biasa yang kenal itu penyesalan. aku hembuskan semua laknat yang mungkin aku telah buat agar semua laknat tu xkan muncul dalam mimpi aku lagi .



Syukur , aku xkeseorangan. aku ada kau yang sentiasa ada untuk aku. aku xperlukan kau yang sekejap ada sekejap tinggalkan aku. aku hanya perlukan kau yang taat dengan perkataan setia dan jujur dalam hidup. kau faham?



Masa yang aku lalui ini telah buat aku sedar supaya menghargai orang yang sentiasa menghargai aku. bukan menghargai seseorang yang xpernah hatinya ada untuk aku . kalau tidak , sakit hati ini xkan ada yang mampu merawat. 




Masa kita sangat singkat untuk bersama lagi , tapi kita tetap akan cari masa untuk luahkan hati lagi. percayalah . Aku sentiasa ada untuk kau darl !. hati ini xpernah berhenti untuk mengarang lagi kisah hidup yang masih menjadi rahsia hidup .


Aku pernah terfikir untuk terjun laut disini .

 


Your workplace !

I d0 enjoy this movie so much! dia buat aku rasa hebat di jalan raya.





 Selcaa . Please hate me if u care .






Cita-cita sebelum langit gelap.


Gua anak jati penang, mesti mau cari ini .








Cinta yang aku baru temui setelah sekian lama mencari 



*Hati aku dah pandai memilih . kau kena berjaga-jaga.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !