"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, December 24, 2014

Cokelat dan Kopi

sekarang tgh dok saja kat rumah
goyang goyang kaki sambil makan cokelat yg baru aku beli dekat langkawi
mula mula coklat tu jd tersangat sedap
sbb baru beli dekat langkawi tp lepas beberapa hari
aku telan
rasa mcm makan keropok bika 30sen
da hilang nikmat
sapa suruh beli dengan nafsu dlm jamban
jadi aku goyang goyang kaki balik
tanpa makan cokelat
aku rasa hidup aku dah kembali normal tanpa cokelat
ok.
sekarang aku faham
aku xperlukan nafsu jamban unt puaskan nafsu aku
kenapa?
nampak sgt sementara .

lagipun cokelat xbagus
kau mkn cokelat, org akan nampak badan kau gemok .
kau suka?

kalau stress xpaya mkn cokelat
gantikan dengan kopi
ianya ttp berwarna coklat
ada kafein, dadah ringkas.
layan . syok seketika walaupun xlaloq

so
layanlah milo unt fair .

gudnite .

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !