"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, December 25, 2014

Adik hilang , mak gelabah .

satu hari
di jeti langkawi otw balik ke penang
semua org berkumpul
adik tiada , hilang .
mak dah gelabah
mcm hilang anak , lah memang anak
aku kakak , jadi kurang sikit gelabah.
mak cari merata tetap xjumpa
mak mcm nak menjerit daa
tapi aku masih  bersahaja
aku tahu xda sapa akan culik adik aku
sebab adik aku xcomel mcm aku
dan dia xda gigi depan
lagipula, dia pantas berlari
dia pasti sedang berlari mencari kami
selagi otak dan akalnya bergabung
dia pasti bole kembali semula kpd. kami
asalkan jgn ada watak ketiga yg menganggu
dan, lepas beberapa minit dia kembali
mak terus tampar dia sebab keluar dari bulatan kami ,
dia xnangis sebab dia sangat penyabar.
bole jadi contoh.
anak penyabar .

xpa dik, lps ni aku ajar kau mcm mna nak kentut plg busuk unt sejata masa kau susah .

1 comment:

  1. hahahaha... mak tu cuma nak lepaskan perasaan jer...

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !