"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, June 26, 2009

Aku di Mrsm :)



Hi..
semalam 25/6/2009
nak thu aku g mana?.. aku g MRSM transkrian( penang)
wahh.. 1st masa masuk tue aku jd gerun jgk.. yeala masok skola dak2 pandai lea ktakan.. klo nk bandingkan dgn skola aku nie mmg jauh berbeza tp pea2 pon aku ttp syang skola aku sekarang nie n xbermaksud tuk kutuk skola aku skang..
hurm dulu masa dpt result upsr aku ada tringin gak msok mrsm.. result aku da ok tp knapa ek aku x isi borang unt msok mrsm n ambik ujian die skali.. hurm.. mmg xterpikir.. yg parent aku nie suroh aku msok skola agama.. aku pon ikot jeala.. ntah lea.. rsa mcm minat unt msok skola agama time tue mmg tiggi.. tp malangnya aku xdpt pon msok skola agama.. mybe aku bwt xelok masa ujian kmsukan smka..
agak2 aku sedih x?..
xrasa pea pon.. time tue aku mana ada perasaan.. mmg btol pon..org bwt p la pea pon kt aku.. aku just rilex jaa..
k
sambung cite yg aku g mrsm smlam 2.. seronok!..dpt jumpa c 'romeo".. tgok dri jauh jek xberani nk tgur wlopun kteorang knl satu sama lain.. exclly semalam aku tringin nk sapa dia n try ckp dgn dia tp aku pon xtau knapa la aku bley jd cam 'Batu'.. sllu jd cm tue bla jumpa dgn org yg aku admired.. bley tgok dri jauh jeala.. ckp xbley.. bencinya..
ini da masuk kli yg kedua aku jmpa dgn dia nie.. aku rsa aku da mula minat kt c romeo nie tp masih bley control lg r.. hurm mybe nasib kteorang mmg cm nie.. xda jodoh kot.. ++hexxx++
skang nie aku promise jika aku ngan die jumpa skali lg unt kli yg ktiga.. aku adalah org pertama yg akn sapa dia.. mana r tahu lps tue kteorang bley jd kwn rapat^^
ku gelarkn die sbagai romeo.. sbb mmg xthu nma die apa..

huh hampir lpa nk bgitau smlam aku n kekwan aku yg lain dgn 2 org cikgu p mrsm sbb dpt jemputan dri dorang sbb smlam ada karnival sains kot nma die.. ntah r.. ku pon da lpa.. best la jgk.. pt mkan free.. sdap lak 2.. mcm2 r ada smlam.. ada yg bwt perniagaan berdasarkan projek.. jual baju.. mcm2 r ada.. dorang ajar cm mna nk bwt t-shirt + design sendiri.. wahh bstnya.. aku mula terpkir aku pon nk bwt bisnes sndiri.. jual r kt blog aku nie.. hehe.. laku kea?.. mrsm mmg best.. cara dorang.. pkaian dorang.. cara dorang bersosial.. n semua yg aku jumpa smlam smuanya ok2.. xla sombong mcm skola lain tue.. berlagak gilee..
yg plg best la kn rsanya msa dkt group 'the teddies' kot nma band dorang.. ok lea vocalist die tue nyayi tp nmpak gaya mcm confident sgt.. sorang lg mamat nie slh sorang bdk the teddies nie bley tahan gak kesombongan die nie.. aku tnya dia bknya nk jawab pon.. tnjuk muka poyo+ siyes jek.. myampah!.. huh xpeala mybe time tue die bad mood kot.. nea r thu.. aku cuma nk luahkan jeala..

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !