"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, February 23, 2012

BIGBANG Release New Music Video : BLUE


Assalamualaikum.


Penat nak bercakap. rasanya bila menaip baru rasa ok sikit. sebenarnya nak update pasal praktikal di klinik pakar ortho siang tadi.. tapi postpone lah. nanti2lah aku update. Erm,malam ni ada sesuatu yg menarik yg nak share dlm blog ni. still ingat pada group kpop Bigbang x? yup ! jikalau anda V.I.P anda pasti dah melompat2 gembira bila tahu bigbang dah release video klip  lagu 'Blue' untuk album mini diorang yang kelima ni. klip video 'blue' baru dikeluarkan pada 21.2.2012 di youtube . baru sangat kot ! jadi sbg slh seorang fan bigbang aku xnak ketinggalan untuk layan mv terbaru diorang ni.. so apa lagi derr.. jom layan..


dlm masa 2 hari jea dah dekat 2 juta viewers yg tengok video ni ;)


Lagu ni ala-ala mcm lagu diorang yg sebelum ni . love song ! perasan x?


Seriusly aku cakap. kalau hampa nak sokong group kpop, sokonglah group yg mcm Bigbang ni. sebab? diorang ni bagi aku adalah group yg pro dan universal . sebab? sekarang ni dah bersepah  kpop group yg mentah-mentah dan kawai sangat..  yuuu! mungkin umur mcm aku dah xsesuai unt meminati group kpop yg kawai-kawai gitu kot.. grrr. dah xda taste yoo!. apa pun yg terjadi.. Super junior dan Bigbang adalah yg terbaik ! daebak.



# Video klip ni boleh dapat anugerah the best music video of the year ! =)


1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !