"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, February 7, 2012

Vanila Coklat Episod 8



Selamat malam,


Malam semalam berakhir penuh dengan air mata dan malam ni bagai mimpi indah pulak buat aku. 

Hidup ini kadang aku rasa kejam , kadang indah dan kadang kosong.



Aku baru habis tengok vanilla coklat ep.8 tadi . Perhh! tengok kat asrama memang berbeza dari tengok dekat rumah.. riuh giler bilik tv tadi.. happening doh! kalau kat rumah xda la menjerit sangat tapi kat sini.. menjerit kalah dari tengok perlawanan bola sepak antara Malaysia vs Indonesia tuh.. hahaha.. btw, aku suka . rasa mcm hidup ni xda masalah bila dapat ketawa bersama rakan yg lain. dan unt ep. vanilla coklat malam ni memang best r ! Amir dah kata 'I LOVE YOU ' dekat burung kakak tua dia (zara) .hehehe. suke3! comel ! dan ending ep.8 tadi pon best ! lampu ditutup..bermulalah malam pertama antara zara dan amir.. ^^  hurm, masa amir marah zara sebab bawak kereta cuai tu pun sweet sgt ! ^^ kan?. hehe. xhabis2 aku senyum dari tadi.. xsabar tunggu episod akan datang.. btw, selesa depan aku dah start masuk praktikal dekat hospital .. dapat shif petang plak tu.. mcm mna nak tengok vanilla coklat? grrrr..  hurm, larik balik awal lah. hehe



#Esok aku ada test medical nursing . Doakan aku dapat buat yg terbaik yea ^^


3 comments:

  1. haha.kat news feed fb habis penuh pasal vanilla coklat.memang best lettuw

    ReplyDelete
  2. ari ni exam,sempat je layan vanila coklat semalam eh
    hehe
    btw, memang best pun citer. sweet.

    btw, gudluck exam ari ni

    ReplyDelete
  3. akak ske laki tggi cm amir tu

    abg tggi tak muhahaha

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !