"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, April 24, 2013

Dugaan bila nak exam besar !




Sejak menjak ni aku ada beberapa masalah ..
masalah dgn my bff ,
aku banyak kali try untuk settlekan semua ni
tapi , i dont know y, aku xda courage yg tinggi unt  hadapi semua ni,
n aku buat rilex mcm man , kononnya nak jd gentlemen
tp malang ,hati aku tetap perempuan ,
so aku hadapi tekanan yg sgt tinggi , sampaikan icp/iop aku meningkat
cuma alhamdullilah aku still alert and conscious ,
kita x try bercakap untuk settlekan semua ni,
semuanya buat hal masing-masing .
but dalam hati , xboleh nak tipu yg jiwa kita dekat
aku rasa apa yang kau rasa sekarang,
i can hear u very well , even kau bercakap dlm hati ,
samalah jugak dgn dia .. dia dpt rasa apa yg aku rasa ..
even we r not together mcm dulu
just because of a small problem ..
y? because  we still bff ..



we need each other to support each other ,
but sometime ,dunia sgt mencemburi kita,
dia nak jugak kita gaduh sekejap sebab kita dah terlalu lama bahagia ,
dan syukur ,
walau apa yg terjadi , kita tetap kenal siapa bff kita
mulut kita mungkin berubah tapi hati kita tetap sama ,

I love you friend .
really love you ..
Please dont be sad  juz becouse of me ..


Yes !
exam final aku tinggal beberapa hari je lagi ,
aku takut sebenarnya..
takut sgt ,
i need to prepare very well , this exam is so importand to my nursing future !


Allah SWT , do help me please .
Ameen .


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !