"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, April 21, 2013

Denda berlari di padang

Gudnite ,



Memalam ni xda apa yg nak dibuat kecuali mengadap nota unt study for tomorrow class. (Myocardiac Infarction and Congestive cardiac failure) .
IRIS 2 dah habis aku layan, so skrang ni dah xda apa nak ditonton ..

bosan ..

Emm,esok ada kelas puan yg plg aku geruni , takut doh kelas dia .. dah la aku duduk depan sekali , memang akan  kena aim .. oh meng~ kalu dalam kelas dia nak jea aku menyorok muka kat bawah kerusi sebab xnak dia nampak aku , gerun, siak! .tapi itu dululah ,masa aku junior , sekarang dah jadi senior ni kenalah jaga muka dan adap sikit , so kalau kena marah wajiblah buat muka tebal , lgpun bila dah jadi senior lecturer pun dah malas nak marah dan berleter panjang sebab diorang sendiri tahu kiteorang bukan dengar pun . kan#

setiap kali kelas dia memang aku akan kena berlari dekat dataran kolej# dah mcm wajib doh. xthulah esok kena ke x.. haih# kenangan yg xboleh blah.


semuanya dah basi ..



so tinggal seminggu lagi nak final osce dan dlm 9 hari lagi nak final exam . aku xthulah aku ni dah bersedia ke belum nk exam , yang aku dok risau sampai baca note pun xmasuk otak adalah pasal baju farewell . farewell ni majlis sem aku , so aku ingat nak pakai gempak sikit tapi dlm kepala satu idea pun xdak nak pakai baju mcm mana. haihh, susah betul jadi perempuan ni .. isu baju je pun , itupun lambat nak fikir .. itu belum lagi masuk bab  shawl , kasut n handbag apa yg nak unt farewell# perhh.



hmmm. mls nak merepek panjang , aku perlu tidur sekarang, kalau x, esok pg dalam kelas aku akan terover-sleepy, nanti xpasal2 kena berlari dekat padang lagi with wearing uniform nurse, haih# memalukan jea .


Bye.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !