"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, April 19, 2013

Final exam / Gwiyomi / Final IRIS 2


Nite ,

buka buku nak studi tp malas ..
malas..

buka..

malas..

buka jugakk!!!! ko tahu exam final kau lagi 13 hari jea lagi

so what?

biarlah..

nanti aku studilah, xkan 24 jam aku nak studi je memanjang..
da la dalam kelas mengadap lecturer + soalan past years yg kena jawab + diternak dan hanya disimpan rapi dalam beg.. aku pun perlukan masa untuk recharge diri aku jugak ! so inilah tempatnya . oh men!. shittt.. kadang , aku rasa aku sgt teruk tp kadang aku rasa aku sgt bagus kerana aku tetap akan buat cuma lambat sikit..


Aku hari-hari layan youtube sebab aku rasa benda tu xpernah bosan selagi ada manusia yg sedar dia ada bakat seni unt dimuat dlm youtube , xkesahla setakat bakat buat video gwiyomi yg sweet terlajak eh#?! pun boleh ..jgn risau , viewer aktif youtube mcm aku still ada masa nak layan video murah mcm tu..
xpea.
cuma lps aku layan aku akan rasa annonying sikitlah. tp annonying mcm mana pun gyiyomi bodoh tu , aku pun buat parody jugak ! tp malangnya , dikritik habis-habisan oleh member baik aku , dem# so lepas tu aku rsa xnak dah buat gwiyomi bodoh tu , gwiyomi hanya sesuai untuk minah2 yang comel dan nak show-off kecomelan diorang melalui video , thats all, easy nak faham? hehe , tp aku sendiri suka tengok org comel buat gwiyomi sebab diorang nampak kawai disitu . well. tapi aku xboleh bayangkan kalau  mat lutfhi  buat video parody untuk gwiyomi . mesti kelakar hbis! hahah. xpea, wait n see .. manalah tahu . video dekat youtube senang merebak . mcm virus .


....


Esok ep,19 iris 2 akan keluar , aku sanggup xtidur sebab nak tunggu ep. 19 kuar. perhh.  memang xsabar doh nak tengok episod terakhir iris ( 19, 20) ep. 20 akan kuar hari sabtu neh sekali dgn eng sub . ngeege .aku nak tahu nasib yoo gun dan baek san . tolonglah jgn mati.. aku xda air mata untuk meratapi kematian yoo gun ! so please , dont die demi fan fanatic cm aku ni.. kalau xmati pun apa ending paling best unt yoo gun dan baek san? yoo gun sakit doh# . dan sampai sekarang aku xnampak apa yg joong won nak dari IRIS demi nak balas dendam untuk mak dia# semuanya akan terjawab hari sabtu ni! . sial~ cm lama nak tunggu. haih.







IRIS 2 Episode 19 Review #2: Jang Hyuk & Lee Da HaeFinally Meet
++++++
In IRIS 2, episode 19, Jung Yoo Gun(played by Jang Hyuk) and Ji Soo Yeon(played by Lee Da Hae) finally met.

The couple were separated for a long time even after Yoo Gun came back from Iris. Since Yoo Gun’s memories came back, he has been feeling guilty for shooting Soo Yeon before. Also, after Yoo Joong Won(played by Lee Bum Soo) shot Yoo Gun’s mother to death, Yoo Gun has been planning for a revenge. Therefore, there were no time for him to meet Soo Yeon at all.

The two finally met while each of them were chasing after Yoon Si Hyuk(played by Lee Joon). They had a talk at a park.

Yoo Gun asked Soo Yeon why Si Hyuk was after Seo Hyun Woo(played by Yoon Doo Joon), and Soo Yeon asked why he was working with Kim Yeon Hwa(played by Lim Soo Hyang). Yoo Gun also asked Soo Yeon a big favor. He said, “The hard disk would only be opened when it’s connected to the main server of NSS.”

Soo Yeon asked,”Are you not going to come back to NSS?” He answered, “I’m on the wanted list. Soo Yeon, just wait for me until I capture Yoo Joong Won. Then I’ll turn myself in. Thanks for everything. And sorry.”


Source: Newsen | koreandrama

IRIS 2 Episode 19 Review #1: Im Soo Hyang Tears Up and Tells Lee Beom Soo "Drop All Your Plans"
+++++
In IRIS 2, episode 19, Kim Yeon Hwa(played by Lim Soo Hyang) teared up in front of Yoo Joong Won(played by Lee Bum Soo) and told him to drop all his plans.

Yeon Hwa aimed her gun as soon as she saw Joong Won. She said, “Don’t get me wrong. I’m trying to stop you from getting killed.” Joong Won was confused and asked, “You said you’re stopping me from getting killed while you’re partners with Jung Yoo Gun(played by Jang Hyuk), who is trying to kill me? How can you say that with your gun aiming at my head?”

Yeon Hwa explained, “What you’re planning to do; the plan of starting a war with Iris; if you drop that plan, I can convince Yoo Gun.” She also added, “Let’s live together where no one knows. Not where we have to trample over other people, but where we can live without greed.”


Source: Startoday | koreandrama


Itu je unt mlm ni..





No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !