"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, September 4, 2011

Aiego ! 'We Got Married' buat aku nak Bercinta Lepas Kahwin !

We Got Married merupakan satu rancangan realiti korea yang mengisahkan artis lelaki dan artis perempuan disatukan sebagai husband dan wife dalam 'we got married' .. pasangan dipilih mengikut crew we got married sendiri.. pasangan ni harus menjalankan tugasan sebagai pasangan yang dah berkahwin.. so diorang kena berlakon ler.. but.. apabila korang tengok.. korang akan rasa diorang ni memang mcm betul-betul sedang bercinta.. sweet sangat !

Banyak pasangan we got married yang korang boleh tengok.. yang popular buat masa ni adalah Khuntoria (Nickhun 2pm &Victoria f(x) , Yongseo ( YongHwa (C.N Blue) & SeoHyun(snsd)  , Adam Couple ( Jo kwon (2am) & Ga in (BEG) , Jang Woo & Eunjung (t-ara)




Buat masa ni aku baru follow couple khuntoria -- > Nickhun (2pm) dan Victoria f(x)
 Couple Khuntoria sangat best sebab diorang ni satu satunya pasangan yang bukan warganegara korea.. Nickhun (thai) dan Victoria (China) ..  cara orang asing bercinta lain dari orang korea.. nak tahu? kena tengok sendiri!

Hey, diorang sangat padan.. but im little bit rasa jeles dekat victoria sebab dapat husband yg sangat cool! si babo nickhun!

Aku sebenarnya xsuka pun couple ni sebelum ni... dah dekat 4 bulan video khuntoria telah dicopy dalam lappy aku.. ada dalam 60 part.. tp xteringin nk tengok sebab xminat victoria.. baru-baru ni baru tertengok. pastu terus nak tengok.. grrr.. Victoria sangat cantik dan tinggi yoo! terus minat dengan F(x) dan aku dah jadi fan khuntoria secara xlansung.. ^^


Layan Jap Video Ni!





Nota Jjinnbang :  Tv show ini hanya ditayangkan dekat saluran Astro.. Runsing
 xda Astro? Xpew.. Ada Internet sudah cukup ! Segalanya letak di jejari jea.. Boleh download/ watch online tv show ni dekat mana-mana website.. dan jika download pastikan download yang ada subtitle eng ok ^^ .. kalau x.. mcm mana nak faham kan.. Layan.

9 comments:

  1. @アイシャー kt channel mna korie xthu.. sbb xda astro.. sbenarnya xpasti ada ke x.. tp bukan spttnya adaa kea.. channel sbs/kbs kea

    ReplyDelete
  2. ske tgk yongseo couple.. hee~

    ReplyDelete
  3. korean ni selalu sweet sgt...geram...hhee

    ReplyDelete
  4. kalau ada kat astro saya pun nak nengok.. hhi

    ReplyDelete
  5. hehe.. goguma pun da abes kan.. yg khuntoria xabes lg kn.. ? byk tu episod die..

    ReplyDelete
  6. aaahhhh, seriously , bru je habis we got married for couple KHUNTORIA. :) best ! sedeh time dorg nk habis 2,huuu~ huuu. btw, SARANGHEYO KHUNTORIA <3 pasangan dorg sgt sesuai. hehe

    ReplyDelete
  7. lg suka adam couple...sebab bnyak rasa dlm hbungan dorang...ada lawak rmntik n sdih....khuntoria x brapa suka sbab nikhun mcm trlalu mncuba nk jd smpurna....x real...lg suka jo kwon yg prangai ntah hapa2....n gain yg mcm nk jadi mak jo kwon....giler pnya sweet...hahahahahah

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !